Anak Kandung Main Butuh Bapak

Anak Kandung Main Butuh Bapak | hari ini usia Merifa genap 19 tahun. Anak aku ini memangg cantik. die mewarisi kecantikan ibunya. Bentuk badannya juge menarik. Walau pun baru berusia 20 tahun, Merifa mem punyai bentuk badan seperti pompuan 19 tahun.

Badannya berisi tetaapi bukan gemuk. buah dada nya sederhana. Sesuai dng saiz badannya. jubur nye juge bulat berisi. tiidak ada lelaki yang tiidak akan tergoda apabila melihat rupa paras and bentuk badan anak kandung ku ini.

Aku yang menjadi bapak nye juge terpikat dng kecantikan Merifa ini. Hubungan aku dng Merifa sangat rapat. Sejak die dilahirkan akulah yang mengurus dirinya. Makan minumnya, sakit peningnya and keperluan pakaiannya aku yang uruskan.

Malah semasa pertama kali Merifa didatangi tetamu bulannya akulah yang uruskan. Akulah yang mencuci pantat nye. Akulah yang mengajar cara memakai lampin wanita. Akulah juge yang mengajar bagaimana hendak mengganti lampin wanita sesudah lampin itu tiidak dapat menampung darah haidnya itu.

Sepanjang minggu pertama die dikunjungi tetamu bulanannya itu puaslah aku melihat and menggosok pantat anak kandung ku ini. Merifa pula tiidak segan silu untk meminta bantuanku menguruskan pantat nye yang sentiasa berdarah itu.

Die pula tiidak marah kalau aku mengusap pantat nye semasa membuat kerja kerja mengurus pantat nye itu. Apabila tempuh kunjungan tetamu bulanannya berakhir, akulah yang mengajar die mandi khas itu.

Merifa tiidak merungut atau membantah semasa aku suruh die berbogel untk upacara mandi khas itu. Ternyata aku ini bukanlah bapak yang baik. semasa meratakan air keseluruh badannya, aku ambil kesempatan untk meraba raba badannya yang sdng membesar itu.

Habis seluruh badan Merifa aku raba. tiidak ada bahagian bahagian tubuh Merifa yang terlepas dari rabaanku itu. Merifa cukup ceria semasa aku memandikannya. die memberi aku ruang and peluang yang seluas luasnya untk menjamah tubuh segar nya.

Malah semasa aku meraba pantat nye pun die hnya tersenyum and ketawa kegelian apabila aku mungusik mutiara berahinya. "Ala. gelilah ayah" Itulah kata kata Merifa semasa usikan aku pada mutiara berahi semakin lama.

Namun die tiidak mencegah. and semenjak dari itu Merifa semakin rapat dng saya. die sdh tiidak segan silu menyatakan rasa hatinya, walau pun perkara perkara yang sangat sulit. Merifa juge sdh tiidak segan silu untk menjawab semua soalan aku tentang dirinya walau pun soalan itu bgitu sulit and terlalu peribadi.

Bgitu lah mesranya hubungan aku dng Merifa. Isteriku yang bekerja sebagai seorang pegawai esekutif sebuah syarikat swasta sangat sibuk dng urusan kerjanya. Waktunya di rumah sangat terhad. Kebanyakan waktunya habis di pejabat.

Cite Malaysia Anak Kandung Main Butuh Bapak Kisah seronok

Aku tiidak kisah itu semua. Walau pun masa untk kitaorang bermesra sangat terhad, tetaapi isteriku telah menggunakan masa itu sebaik mungkin. Semua kehendakku dapat dipenuhi dalamm masa yang terhad.

Pernah aku kerjakan tubuhnya sampai lima kali satu malam, tetaapi die tiidak pernah menolak. Malah melayan kehendakku dng rakus sekali. Itulah sebabnya walau pun kitaorang jarang bertemu tetaapi masih mampu mendapat tiga orang anak.

Kesemunya awek. Cantik cantik pulak tu. Olehkerana masa yang terhad telah digunakan untk melayanku, maka isteriku ini tiidak berkesempatan untk melayan anak anaknya. Maka akulah yang mengambil alih tempat isteri saya.

Boleh dikatakan semua anak anak kandung ku sangat rapat dng bapak nye. and diantara mereka bertiga Tarisalah yang paling rapat dng saya. Kadang kadang aku dapat merasakan rasa cemburu Merifa apabila aku melayani adik adiknya; Milla and Elly.

Semasa aku menguruskan pantat Milla yang pertama kali didatangi tetamu bulanan, cepat cepat Merifa mengambil alih tempatku. aku hnya berpeluang mengurus pantat Milla selama dua hari sahaja. and semasa aku menunjuk ajar Elly membuat kerja kerja sekolahnya, cepat cepat Merifa membantu supaya aku tiidak lama bersama adiknya itu.

Kini aku dapat merasakan Merifa sdng berusaha untk mendapat perhatian yang lebih dariku. semasa aku pulang dari pejabat dialah yang menyambutku. semasa aku sdng berehat dialah yang duduk disisiku.

Semasa makan dialah yang menceduk lauk untukku. semasa berbual die selalu bertanya tentang perkara perkara yang aku suka and perkara yang aku tiidak suka. Selepas itu die akan membuat semua perkara yang aku suka.

Aku semakin terhibur dng tingkah laku Merifa ini. Sejak akhir akhir ini pulak Merifa semakin berani memakai pakaian yang bannyak mendedahkan badannya. Merifa macam tahu aku seronok tengok die pakai baju macam itu.

And hari ini sempena hari ulangtahun Merifa and sebagai membuktikan aku memangg memberi perhatian yang lebih terhadapnya, aku telah membelikan hadiah yang sangat istimewa and sangat disukai olehnya. aku pasti selepas ini Merifa pasti akan lebih rapat denganku.

Hari ini pula hari cuti Sabtu minggu pertama. Isteriku sdng dalamm perjalanan ke utara tanah air untk mempromosikan product baru keluaran syarekatnya. Sejak awal pagi die telah bertolak dari rumah.

Sebaik jer isteriku keluar, aku segera kebilik Merifa dng membawa hadiah istimewa untuknya. Merifa tidur bersendirian. Dua adiknya berkongsi bilik yang lain. semasa aku masuk ke biliknya Merifa sdng lenyak tidur.

Aku terkejut. Merifa tidur tanpa memakai baju. die berbogel. Tidurnya memangg lasak. Kain selimutnya sdh tiidak lagii menutup tubuhnya. Jadi semasa aku masuk aku dapat melihat dng jelas tubuh Merifa yang berbogel itu.

Die masih terlentang. Mengangkang pulak tu. Semua benda benda sulit miliknya dapat aku lihat dng jelas. pantat nye yang dahulunya bersih licin kini mula ditumbuhi bulu bulu yang halus.

Bulu bulu itu tiidak mampu melindungi bentuk pantat Merifa yang cantik itu. aku terpegun seketika menatap pantat anak kandung ku yang mempersonakan itu. Walau pun ini bukan pertama kali aku melihat Merifa berbogel, tetaapi kali ini aku bagai hampir tewas.

Tubuh bogel Merifa kali ini lebih menggiurkan dari tubuh bogelnya tiga tahun yang lalu. Tambahan pula posisi tubuhnya bgitu mengghairahkan. Dada aku berdebar. Nafasku mula kencang. and yang paling tak sedapnya butuh aku sdh mula terpacak walau pun yang aku lihat ini adalah anak kandung aku sendiri.

Ini menandakan aku sdh mula akan tewas dng bisikan syaitan. aku memberanikan diri melangkah kearah anak aku yang sdng lena itu. setelah tiba tempat yang dituju aku melabuhkan jubur disisi Merifa.

Aku tatap wajahnya yang cantik itu. Walau pun tiidak bersolek and belum mandi lagii Merifa tetap cantik and menarik. aku belek belek tubuhnya yang terdedah itu. Tubuhnya semakin menarik.

Tiidak ada cacat and cela pada tubuh Merifa yang berkulit putih kuning itu. Tiada parut atau bekas bekas luka. Kulit Merifa bersih seratus peratus. butuh aku semakin mencanak apabila menatap tubuh anakku yang cantik ini.

Kemudian aku membongkokkan badanku. aku rapatkan mulutku kepipi Merifa. Satu kucupan singgah dipipinya. die masih belum terjaga lagi. aku kucup sekali lagii pipinya. Merifa terkebil kebil membuka matanya apabila menerima kucupan kali ketiga.

"ayah!" Katanya dng senyuman. "Happy birthday to you" Balasku sambiil mengucup bibirnya yang merah walau pun tiidak berginchu. Merifa macam terkejut apabila menerima kucupan pertama dariku ini. namun die tiidak menolak.

Kemudian aku rasa tangannya mula memaut bahu saya. die mula memberi respon. aku terus menenyeh bibirnya dng bibirku. Menolak lidahku ke dalamm mulutnya. Mengusik lelangitnya dng lidahku. Merifa semakin kuat memaut bahuku.

Mngkin die berasa sedap. "Apa bapak kata tadi?" Tanya Merifa sesudah bibirnya aku lepaskan dari bibirku. "Happy birthday to you" "Terima kasih ayah" Kata Merifa lalu duduk and menyandarkan badannya di kepala katil tanpa berusaha menutup badannya yang terdedah itu.

Nampaknya Merifa memangg sdh tiidak segan untk berbogel di hadapan bapak nye ini. and die macam tahu aku ini suka tengok die berbogel. "Merifa tak mahu pakai baju ke?" Tanyaku apabila die tiidak berusaha menutup tubuhnya yang terdedah dihadapan saya.

"ayah tak suka ke Merifa macam ni?" Tanya Merifa pula. aku tersenyum bila Merifa berani bertanya macam tu. "Siapa kata bapak tak suka?" "Habis kenapa suruh Merifa pakai baju?" "Saja. bapak mahu uji. Ini hadiah untk Merifa" Kataku sambiil menghulurkan sebuah kotak kecil kepadanya.

"Hadiah apa nii ayah?" "Bukalah" Merifa membuka kotak kecil itu. "Wow!" Katanya. die terpegun seketika melihat seutas rantai emas yang pada buahnya tercatat nama "Merifa". "Cantiknya ayah" Katanya lagi.

"Pakailah. Hadiah ini istimewa untk Merifa" Kataku lagi. Merifa segera memakai kalong itu. setelah memakainya die merenung wajahku sambiil tersenyum. Wajahnya semakin lawa. Kemudian die memeluk badan saya. "Terima kasih ayah" Katanya lagi.

Aku membalas pelukannya. Kemudian aku ambil kesempatan mencium pipinya. Merifa menyerah. Kemudian aku cium lehernya. die juge menyerah. aku cium bahunya. die tiidak membantah. aku cium dadanya. Merifa pasrah.

Aku cuba jilat puting tetek nya. Merifa menggeliat. die tiidak marah. Lalu aku hisap puting tetek anak dara suntiku ini. Merifa mula menggeliat and mendesah. Inilah pertama kali aku menjilat and menghisap puting tetek anak kandung ku ini.

Putingnya masih kecil. Warnanya merah kemerahan. memang sungguh cantik. aku menghisap puting Merifa sepuas puasnya. die mula menggeliat. Kemudian die tertawa kecil. "Sudahlah ayah. sudahlah. Merifa geli" Rayu Merifa dng mesra.

Aku rasa aku sdh mula dikuasai nafsu. Malam tadi walau pun dapat tidur bersama dng isteriku tetaapi aku tiidak dapat melepaskan kehendak nafsu berahiku krn die masih dikunjungi tetamu bulanannya.

Sudah hampir seminggu kehendak aku ini terpendam. and awal pagi ini aku sdh tiidak bolehh untk menahannya. Merifa pasti akan aku kerjakan. aku terus menggomol tubuh Merifa sesudah puas mengerjakan puting tetek nya itu.

Merifa tiidak membantah. die membiarkan jer apa yang aku lakukan pada dirinya. Inilah peluang aku untk menekmati tubuh Merifa yang masih mentah and segar. die macam rasa seronok. namun die tiidak bgitu pandai untk memberi tindak balas.

Mngkin krn inilah pertama kali die diperlakukan seperti ini. aku tiidak kisah itu semua, asalkan die tiidak membantah atau melawan kehendak saya. Selepas pengalaman pertama ini tahulah die nanti bagaimana untk bertindak balas.

Apabila aku mula mengusik pantat nye, Merifa membuka kelengkangnya. "Ini sdh cukup baik" Bisik hatiku. Merifa mula memberi kerjasama. Apabila kelengkangnya terbuka, aku terus mengusap pantat nye yang masih belum lebat bulunya.

Cite nafsu Anak Kandung Main Butuh Bapak Citer nakal
Merifa mula menggeliat apabila jari jariku mencuit mutiara berahinya. Matanya kelihatan layu. Mulutnya berdesit. die memegang tanganku apabila aku mula menggentel mutiara berahinya. "Gelilah ayah" Suaranya lesu tetaapi menggoda nafsuku.

Butuh aku semakin keras apabila nafsuku sdh tergoda. aku berhenti menggentel. Jari jariku yang nakal mula mencuit cuit alur pantat nye macam yang aku buat semasa die dikunjungi tetamu bulanannya.

Aku rasa alurnya sdh mula berair. Kemudian aku masukkan jariku kedalam alur pantat nye. aku rasa licin and berlendir. Walau pun alur pantat nye masih sempit, aku dapat gerak gerakkan jariku dng mudah and selesa.

Merifa menggeliat lsetiap kali jariku menguit lubang pantat nye. Mulutnya berdesit desit. Matanya sdh tertutup rapat. "ayah" Merifa bersuara. "Ah! Ah! Ah!. ayah" Merifa bersuara lagi. Penuh rasa berahi.

"Kenapa sayang?" "Merifa tak tahan. Merifa nak. Merifa nak" "Merifa mahu apa ni?" aku pura pura bertanya. "Entahlah ayah. tapi Merifa macam mahu sesuatu" aku tersenyum. Anak aku ini belum ada pengalaman.

"Merifa mahu bapak masukkan batang bapak kat lubang Merifa ya?" Merifa mengangguk. namun matanya masih tertutup rapat. Lalu aku mula melucutkan pakaianku sehingga aku turut berbogel macam anak kandung ku ini.

Cite lucah Anak Kandung Main Butuh Bapak Kisah Malaysia

Kemudian aku menghampiri Merifa kembali. "Merifa baring ya" Kataku padanya. Merifa patuh. die melrutkan badannya lalu berbaring telentang. Matanya memandangku untk menanti arahan selanjutnya. "Buka kelengkang" aku mengarah lagi.

Merifa patuh. die membuka kelengkangnya. pantat nye yang cantik itu semakin jelas kelihatan. Kemudian aku melutut di celah kelengkang Merifa yang sdh terkuak itu. dng hati hati aku merapatkan kepala butuh aku ke alur pantat nye.

"Mula mula memangg sakit. Tahan ya Merifa" Kataku apabila aku mula memasukkan kepala butuh aku ke alur pantat Merifa. Kemudian aku menolak butuh aku kedalam alur itu yang sdh dilimpahi cecair berlendir and melicinkan.

"Ah! Ah!. pedih ayah" Merifa bersuara sambiil menolak dadaku. Mulutnya terbuka luas. Matanya dipejamkan rapat rapat. "Tahan sayang. sekejap aje rasa pedih tu. lepas tue hilanglah. " aku memujuk.

Merifa menurut pujukanku. Matanya ditutup rapat rapat. Mulutnya terbuka luas macam orang hendak menjerit apabila butuh aku terus menerjah masuk ke dalamm pantat nye. namun die dapat mengawal suaranya.

Kemudian die memeluk badanku erat erat. mngkin mahu menahan rasa sakit. aku segera menutup mulutnya dng bibirku. Sebaik baik jer bibirku melekat ke bibirnya, Merifa menyambut dng rakus sekali.


Novel blue Anak Kandung Main Butuh Bapak Cerita ghairah
  • Die menenyeh nenyeh bibirnya pada bibirku. Kemudian die menghulur lidahnya ke dalamm mulutku. aku segera menyedut lidahnya yang basah itu. aku sedut lama lama. Bila Merifa menarik lidahnya, aku pula menolak lidahku ke dalamm mulutnya.

  • Merifa sdh pandai. die menyedut lidahku pula. Sedutannya sangat kuat. semasa Merifa sdng asyik menyedut lidahku, aku cuba menggerak kan butuh aku di dalamm pantat nye. Baru aku buat satu gerakan Merifa memaut jubur aku dng kedua belah peha and betisnya.

  • Agaknya die masih berasa sakit. aku hentikan gerakan butuh saya. aku rendam butuh aku di dalamm lubang pantat nye buat beberapa semasa sambiil terus mengucup bibirnya. Lidahnya and lidahku disedut bergilir gilir.

  • Bibir kitaorang terlepas apabila Merifa hampir lemas. aku berasa lubang pantat nye semakin bannyak air lendirnya. die mula melepaskan jubur aku dari kepitan peha and betisnya. aku cuba menggerakkan butuh aku sekali lagi.

  • Kali ini lebih mudah and licin. Merifa tiidak membantah. aku gerakkan lagi. juge Merifa tiidak menghalang. Rasa sakitnya mgkin sdh hilang. Maka aku terus menghenjut butuh aku berulang kali di dalamm pantat nye.

  • Merifa mula respon. Merifa mula menggoyangkan jubur nye setiap kali butuh aku menjunam di dalamm pantat nye. Makin kerap aku menjunamkan butuh aku makin kuat die memeluk badan saya.

  • Makin laju aku menolak and menarik butuh aku makin kerap mulutnya berdesit desit. Makin lama aku mengerjakan pantat nye pantas helaan nafasnya. Makin kuat aku menyocok pantat nye makin rapat matanya tertutup.

  • Setelah hampir 25 minit butuh aku bergerak di dalamm pantat nye tiba tiba Merifa mengeliat dng kuat. Tangannya sdh tiidak menentu. Kadang peluk badan saya. Kadang mencengkam tilam. Kadang meramas bantalnya.

  • Kadang kadang memaut kepala katil. "a. aa. a. ah! ah! ah!. o. Oo. adu. adu. adu. ayah. ayah. ayah. sedapnya ayah. Sedapnya. sedapnya. sedapnya" Merifa mula meracau and kemudian tubuhnya terkejang.

  • Tiidak lama kemudian gerakan tubuhnya menjadi lemah. Merifa macam terkulai lesu. mngkin die sdh mencapai kemuncak kelazatan. namun aku masih gagah untk berdayung. tetapi demikian aku hentikan seketika gerakan butuh aku itu.
Biar die lega sekatika. aku cium pipinya bertubi tubi. aku usap tetek nya. die memaut badan aku kembali. " jngn cabut dulu ayah. Merifa mahu lagi" Bisiknya. Apabila die berbisik bgitu aku pun memulakan tugasku selanjutnya.


Citer seronok Anak Kandung Main Butuh Bapak Cite nafsu
Sekali lagii aku menggerakkan butuh aku di dalamm liang pantat nye. Merifa memejamkan matanya. Sama seperti ibunya semasa sdng bersetubuh denganku. Mulutnya berdesit lagi. Nafasnya sesak lagi. badan aku dipaut lagi.

Aku makin seronok mengerjakan tubuh muda anak kandung ku ini. Sungguh manis. Sungguh lazat dapat menekmati tubuh pompuan seksi seperti Merifa. anak kandung ku ini memangg istimewa. Walau pun baru pertama kali bersetubuh tetaapi sdh pandai bertindak balas macam ibunya.

"ayah. sedap ayah. sedap" Merifa merengek kembali sesudah perkali kali pantat nye aku jolok dng butuh saya. die meracau lagi. die menggeliat lagi. die mengayak jubur nye tinggi tinggi apabila aku menusuk butuh aku dalamm pantat nye.

Aku rasa sungguh lazat dng ayakan jubur Merifa ini. aku rasa dapat menekan hingga jauh lebih dalam. die cukup pandai bermain. "ayah kuat sikit. Kuat sikit. Merifa rasa sedap sangat ni. sedapnya. Sedapnya. sedapanya. Oo. ayah. ayah. ayah" Merifa menjerit panjang.

Tubuhnya menggelinjang bagai rusa yang baru ditembak pemburu. aku terpaksa memaut tubuh anak pompuan aku ini erat erat takut kalau butuh aku tergelincir dari landasannya. aku menguatkan henjutan butuh saya.

Tubuhnya menggeliat bgitu kuat menyebabkan lubang pantat Merifa bgitu kuat mengemut butuh saya. aku rasa semakin sedap. Air nekmat yang terkandung dalamm badan aku mula bergerak ke butuh saya.

Aku rasa sedap yang amat sangat ini mengakibatkan butuh aku tiidak dapat menahan kandungan air nekmat yang mula hendak memancut. "Ah! ah! ah!. o. o. o. a" aku terus membuat tekanan terakhir.

Tekanan yang paling kuat. butuh aku terus terbenam di dalamm pantat Merifa and kemudian melepaskan air pekat hangat and penuh nekmat itu di dalamm takungannya. Merifa menjerit lagii apabila menerima pancutan air nekmat itu.

And kali ini die menggelepar and gerakan tubuhnya mulai lemah. aku pula menghentikan gerakan butuh aku di dalamm lubang pantat nye. Kemudian kitaorang terdampar. Suasana dalamm bilik Merifa sepi kembali.

Aku telentang di sisi anak kandung ku. aku jeling ke arah Merifa yang juge terlentang disisku. Matanya masih tertutup rapat. Nafasnya masih turun naik dng kencang. Peluh mula mengalir di dahi and lehernya.

Kitaorang menyepi diri buat beberapa waktu. setelah hilang rasa letih, aku bangkit dari perbaringan. Tiba tiba Merifa menarik tanganku. "ayah mahu kemana?" Merifa merenung mataku "Tengok adik adik" Jawabku lalu meniarap di atas tubuh anak kandung ku ini "Nantilah" Pinta Merifa dng manja sambiil memaut badan aku "Kenapa ni?" Tanyaku dng mesra sambiil mengusap rambutnya yang hitam berkilat lagii lembut and mudah diurus.

Cerita blue Anak Kandung Main Butuh Bapak Cerita seks

"Merifa mahu lagi" Jawab Merifa dng manja. "Sedap ke?" aku pura pura bertanya sambiil mengusap pipi Merifa dng bibirku. anak kandung ku membiarkan bibir 'gatalku' meneroka pipinya yang putih gebu lagii halus kulitnya.

"Sedap ayah. Merifa mahu buat selalu macam nii dng ayah" Kata Merifa "Tak sakit?" "Mula aje ayah. Pedih Merifa rasa. Tapi lepas tue Merifa rasa sedap. Tak bolehh mahu cakap sedapnya, ayah" Merifa berterus terang dng bapak nye yang 'gatal' ini "Jom bapak kitaorang main lagi" Pinta Merifa.

Tanpa membuang masa aku terus memulakan 'permainan' yang tiidak halal ini buat kali yang kedua. memang aku tiidak akan puas setakat sekali dua mengerjakan tubuh Merifa. Biasanya aku akan lakukan sampai empat lima kali dng isteriku.

Kadang kadang sampai sepuluh kali satu malam. Itu pun aku masih belum puas lagi. Permintaan Merifa ini memberi peluang aku mengerjakan tubuhnya berulangkali pada hari ini. aku harap tiidak ada orang yang akan mengganggu urusanku dng Merifa.

Sekali lagii aku mengucup bibir lembut Merifa sebagai langkah awal untk memanaskan berahinya. Merifa semakin pandai berkucup. Kali ini die yang menghulur lidahnya untk aku sedut. aku tiidak lepaskan peluang ini.

Lidah Merifa aku sedut dalamm dalam and lama pulak tu. Apabila die cuba menarik lidahnya aku kuatkan sedutanku. Merifa mengalah sekatika apabila tiidak berjaya menarik lidahnya. semasa die hampir lemas baru aku lepaskan lidahnya yang sejuk itu.

Kemudian aku hulurkan lidahku ke dalamm mulutnya. Merifa menyambutnya dng lembut. aku gerak gerakan lidahku dalamm mulut Merifa. aku usik lelangitnya. Merifa bagai menggelepar menerima tindakan lidahku ini. die memeluk badan aku lebih erat.

Hampir 5 minit kitaorang berkucup and menghisap lidah masing masing silih berganti. Merifa semakin mahir memainkan lidahnya. aku seronok menekmati kemahiran lidah Merifa dalamm sedutanku. setelah puas berkucup, aku mencium lehernya.

Kemudian dadanya. Kemudian tetek nya. Kemudian putting tetek nya. Ah! sedapnya dapat menghisap puting buah dada budak muda ini. Tegang tetaapi lembut. Merifa menggeliat apabila puting buah dada nya aku jilat and hisap semahu mahunya.

Tangannya tiidak menentu. Kadang kadang memaut badan saya. Kadang kadang menolak dadaku. Kadang kadang mencengkam tilam. Kadang kadang memaut kepala katil. aku tiidak dapat ceritakan apa yang die rasa semasa putting buah dada nya aku hisap.

"Sudahlah ayah. sudahlah ayah. sudahlah. Merifa geli ni. Merifa geli" Merifa menggeliatkan tubuhnya apabila aku masih rakus menghisap puting buah dada nya. Puting buah dada nya terlepas dari hisapanku apabila Merifa menolak badan aku dng kuat.

Mngkin die sydah tiidak tahan rasa geli. aku terus mencium and menyedut bahgian peut and pusat Merifa. Anak kandungku ini menggeliat lagi. aku terus menjelajah tubuh Merifa yang terdedah itu semahu mahunya keran tiada mendapat sebarang tentangan sehingga akhir bibir and hidungku sampai pada celah kelengkangnya.


Cerpen seksi Anak Kandung Main Butuh Bapak Kisah Malaysia
Aku semakin berahi melihat pantat Merifa yang hnya beberapa inci dari mukaku. pantat Merifa memangg cantik lebih lebih lagii hnya ada bulu bulu halus yang baru tumbuh. aku berasa geram.

Dng penuh nafsu aku terus menjilat permukaan pantat Merifa. Inilah pertama kali aku menjilat pantat nye walau pun aku selalu mengusik dng tangan and jariku. Merifa bagi tersentak apabila menerima jilatan pertamaku pada pantat nye.

Pehanya dibuka semakin lebar. Peluang aku mengerjakan pantat nye semakin mudah. pantat nye semakin terdedah. aku terus menjilat pantat anakku ini hingga ke alurnya. aku selak alur pantat nye sehingga mutiara berahinya terdedah.

Lantas aku terus jilat and hisap mutiara berahi milik anak kandungku ini. Tiba tiba Merifa menggeliat. jubur nye terangkat keatas and kebawah. Suaranya mula mendesah. aku masih terus menjilat sekitar pantat nye beberapa minit sehingga akhirnya aku dapati ada air yang meleleh yang rasanya masin, pahit and payau pada pantat nye.

Setelah air itu meleleh, gerakan tubuh Merifa mulai lemah. Kemudian aku merangkak and menindih tubuh Merifa. aku lihat matanya layu. Nafasnya berlari kencang. aku cium pipinya. "Kita main lagii ya sayang" Bisikku ke telinga Merifa.

Cerpen nafsu Anak Kandung Main Butuh Bapak Citer seksi
Merifa mengangguk lesu tanda setuju. aku teruskan kerjaku, aku pegang butuh aku and menghalakan ke alur kemaluaan Merifa. Alur pantat nye yang telah basah itu memudahkan urusan membenam butuh saya.

Dng sekali henjut jer butuh aku sdh terbenam. Merifa tersentak apabila menerima henjutanku itu. die terus memeluk badan aku erat erat. Dari mulutnya terdengar bunyi mendesit. aku terus menyorong and menarik butuh aku di dalamm pantat anak kandungku.

Aku berasa sungguh sedap. pantat Merifa cukup kuat mengemut butuh saya. Walau pun kemutannya cukup kuat tetaapi butuh aku dapat bergerak dng lancar. tiidak lama kemudian aku lihat Daya mula merengek.

Die mula meracau. Tangannya sdh tiidak menentu. Matanya ditutup rapat rapat. Tiba tiba tubuhnya terkejang "Adu. Adu. adu. ayah. sedapnya. Sedapnya. sedapnya" Merifa menjerit manja sambiil memaut kepala katil.

Aku semakin mengganas. pantat Merifa terus aku tusuk bertalu talu. Tubuh Merifa semakin kuat menggeliat. Nafasnya semakin tercungap cungap. aku semakin gelojoh mengerjakan tubuh anak kandung ku ini. Entah berapa kali Merifa menjerit and merintih tiidak dapat aku kira.

Kali ini aku rasa amat sukar untk memancutkan air nekmatku itu. "Sudah ayah. sdh ayah. sdh ayah. Merifa tak tahan. Tak tahan" bgitu Dayan merayu apabila aku masih gagah menyorong and menarik butuh saya.

"Sabar sayang. Sabar. bapak pun mahu pancut ni" Bisik aku sambiil melajukan ayunan butuh saya. and tiidak berapa lama kemudian aku berasa sdh sampai ke puncak nekmat. Kemudian aku menekan butuh aku sekuat hati ke dalamm pantat Merifa apabila air nekmatku mula memancut.

Merifa menggelepar apabila menerima pancutan air yang pekat and hangat itu. aku terus memeluk tubuh Merifa selepas permainan yang kedua ini. Merifa turut membalas pelukanku ini. kitaorang berpeluk peluk tanpa berkata kata.

Aku pandang wajah Merifa. Merifa memandang wajahku. die tersenyum. Wajahnya semakin cantik. aku terus meragut bibrnya. kitaorang berkucup lagi. Kali ini lebih hangat and lebih lama. "Sedap ya ayah. Lain kali kitaorang buat lagii ya ayah" Bisik Merifa dng manja apabila bibir kitaorang terlerai.

"Kalau Merifa nak, jngn malu malu ya. , cakap aje dng ayah. " Jawab aku sambiil mengusap tetek nya yang sdng membesar itu. "Baiklah ayah. Tapi bapak mesti beri" Sejak peristiwa itu Merifa semakin rapat dng saya.

Die juge sdh tiidak segan silu dng saya. Apabila isteriku tiidak ada di rumah Merifa akan sentiasa duduk di sisiku. kitaorang berpeluk, bercium and raba meraba diantara satu sama lain.

Diantara kitaorang berdua sdh tiidak ada rahsia lagi. Perbuatan kitaorang sdh tiidak ada batas lagi. aku bebas mengerjakan tubuh Merifa and Merifa juge bebas ke atas badan saya. Merifa bagai isteriku yang kedua.

Apabila aku mahu melihat pantat nye tanpa segan silu die akan menunjukkan padaku. Olehkerana die tahu aku suka melihat pantat nye, Merifa tiidak akan memakai seluar dalamm sepanjang masa.

Die juge akan memakai pakaian yang mudah diselak supaya aku mudah melihat and mengusik pantat nye. Kini Merifa semakin kuat kehendak nafsu berahinya. boleh dikatakan setiap hari die berkehendakan butuh saya.

Pemainannya juge semakin hebat. die tiidak akan puas kalau setakat dua tiga kali bermain. Kalau calang calang lelaki tiidak terlayan dng kehendak nafsunya yang sentiasa meningkat. Pada pandangan aku Dyana boelh melayan lebih sepulu rang lelaki sehari.

Setakat ini aku masih mampu melayan kehendaknya yang sdh tiidak dapat dikawal. Tenaga bapak nye hampir sama dng tenaga sepulu lelaki. Oleh yang demikian aku kena menjaga tenaga kelakian sepanjang masa.

Anak Kandung Main Butuh Bapak ***
Anak Kandung Main Butuh Bapak,Kisah sex blue, Cerita Lucah Stim, Bontot Lebar , Anak Kandung Main Butuh Bapak Cite Malaysia Anak Kandung Main Butuh Bapak Kisah seronok Cite nafsu Anak Kandung Main Butuh Bapak Citer nakal, porn, erotic Cite Blue, Anak Kandung Main Butuh Bapak


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
https://lucah-stim.blogspot.com/