Henjut Bontot Makcik #1

Sasha berpaling dan mendapati papa mertuanya telah melondehkan kain sarongnya. batang penis papa mertuanya yng hitam, panjang dan lebar itu semakin menegang.

Sasha berdiri terpaku di tengah kebun yng terpencil itu. Mereka tersembunyi daripada sesiapa jua, tempat yng Sasha datang utk berjauhan dari orang lain. utk berfikir tentang bekas suami yng pergi begitu saja selepas menceraikannya. Tanpa disangka disangka papa mertuanya ada di situ. papa mertuanya berjalan ke arahnya. dngan setiap langkah Sasha lihat batang penis besar papa mertuanya semakin menegak. Tetapi Sasha berdiri kaku di situ.

Sasha membiarkan papa mertuanya itu memeluknya dan merebahkan badan ke tanah. ia berasa semakin lemah apabila tangan papa mertuanya menyelak skirtnya dan seterusnya meraba meraba tempat membusut yng hanya ditutupi oleh seluar dalam kecilnya.

Dalam sekejap masa saja rabaan itu menyebabkan bahagian bawah seluar dalam itu menjadi lembab. tak puas dngan hanya meraba meraba di luar, orang tua itu terus menanggalkan seluar dalam kecil itu. Tempat rahsianya tak lagi dibaluti oleh seutas benang pun. Tangan papa mertuanya masuk ke celah kangkang Sasha, sambil meraba dan membelai tempat yng membonjol di celah kangkangnya.

Buat seketika Sasha takut juga akan dilihat orang. Namun di sini tiada orang lain. Hanya ia dan papa mertuanya saja. ia amat dahagakan seks. Dah lama ia tak dapat bersama lelaki yng dapat memuaskannya. Mungkin papa mertuanya di kampung terpencil ini boleh.

“Aah..,” Sasha mengeluh bila merasakan jari orang tua itu mengentel klitorisnya.

Tanpa disedarinya papa mertuanya itu mulai bergerak ke bawah. papa mertuanya mengangkangkan peha Sasha. Muka papa mertuanya hanya beberapa inci daripada permukaan yng lembab itu. Sasha dapat merasakan kedua belah tangan papa mertuanya memegang belah dalam pehanya supaya tak tertutup.

“Ooh.. Arrgh!” Sasha tersentak apabila mulut papa mertuanya tiba tiba mengucup bibir vagina nya.

ia dapat merasakan lidah orang tua itu seperti ular mencuri mencuri masuk ke dalamnya. Nafas Sasha terasa sesak apabila lidah itu keluar masuk dngan rancak ke dalamnya. Sekali ke tepi dan sesekali ke bawah, kemudian ke kiri dan kanan.

Kemudian orang tua itu menindih tubuh Sasha yng montok itu sehingga batang penis yng keras itu berada tepat di rekahan vagina bekas menantunya. ia bergerak ke depan sedikit sehingga tempat sulit mereka bersentuhan. Tangan Sasha ke bawah memegang batang penis orang tua itu. Diusap usap batang penis yng keras itu sebelum menyelitkan kepala tombol itu di celah bibir vaginanya. Melihat pelawaan dari Sasha itu papa mertuanya terus menekan batang penis nya masuk ke dalam vagina Sasha. Lubang yng basah itu dngan amat mudah menerima batang tersebut walaupun agak besar juga.

“Aah..” Sasha mengerang apabila batang penis itu masuk sepenuhnya.

Sambil menujah vagina Sasha dngan batang penis nya orang tua itu juga tak henti henti menghisap puting tetek Sasha. bontot Sasha bergerak rancak apabila vagina nya kena main dngan begitu sekali oleh papa mertuanya. ia mengerang tak henti2. Lubangnya berdecik berdecik berbunyi apabila orang tua itu dngan laju memasuk dan mengeluarkan batang penis nya. bontot Sasha terangkat buat kali terakhir sambil ia merangkul tubuh papa mertuanya. ia sampai ke kemuncaknya apabila terasa papa mertuanya mula memancut di dalamnya.

Sasha terdampar keletihan. Peluh membasahi tubuhnya. Belum pernah ia kena main di tengah kebun begitu dan belum pernah dngan lelaki berumur 60 tahun. Masih hebat lagi orang tua itu rupanya. Mungkin dah lama ia tak dapat, apa lagi setelah kematian isterinya tahun empat bulan lalu. tak lama kemudian tanpa sebarang kata kata, papa mertuanya berlalu dari situ dan Sasha beredar pulang.

Malam itu setelah makan malam, Sasha ke biliknya utk tidur. Sudah hampir jam 1 malam baru papa mertuanya pulang, entah dari mana. Walaupun pada siang tadi Sasha telah membiarkan dirinya disetubuhi oleh papa mertuanya, ia bukan berhasrat utk mengulanginya lagi. Mungkin kalau dngan orang lain tak apa, tapi tak kanlah pula dngan papa mertuanya sendiri. Mungkin tadi kerana nafsu seks yng sudah lama tak dipuasi maka ia membiarkan dirinya disetubuhi. Tetapi sedikit sebanyak ia terasa menyesal sedikit.

Sasha sudah nyenyak tidur apabila biliknya dimasuki papa mertuanya. Orang tua itu perlahan lahan menghampiri katilnya. Bilik itu hanya diterangi oleh lampu malap di tepi katil. Tapi ia sudah cukup terang utk papa mertuanya melihat tubuh Sasha yng hanya dibaluti baju tidur yng jarang dan singkat.

Orang tua itu duduk di atas katil di tepi menantunya. Perasaan ghairahnya semakin membuak, apalagi melihat peha Sasha yng terkangkang sedikit. Sasha memang sudah kebiasaannya tak memakai pakaian dalam bila ia tidur. Kurang selesa rasanya. Bulu bulu hitam halus di sekeliling kemaluannya dapat dilihat samar samar oleh papa mertuanya. Tak sabar sabar rasanya orang tua itu ingin menikmati sekali lagi tubuh yng cukup mengghairahkan itu.

Bodohnya anak aku meninggalkan perempuan yng secantik ini. Engkau tak mahu, untung aku boleh pakai sepuas2nya, fikir orang tua itu. Buat apa dibazir. Apalagi ia juga sedar bahawa menantunya yng belum mempunyai anak itu juga amat dahagakan seks. Dalam umur yng baru menjangkau 25 tahun tentu ia ingin dibelai sentiasa. ia sendiri juga sama, setelah ketiadaan isterinya sudah beberapa tahun ini. Walau umurnya dah nak mencecah 60 tahun, namun masih lagi kuat tenaganya. Dan sejak berduaan saja dngan menantunya itu, semakin menjadi menjadi pulak keinginannya.

ia menyentuh kedua buah dada yng membusut itu dan meramas meramas lembut. Terdengar nafas Sasha turun naik semakin kencang sikit dan puting buah dadanya mula mengeras dan berkerut kerut. ia berhenti seketika utk membuka butang baju tidur menantunya. Selesai membuka butang, ia terus saja menarik ke kiri dan kanan. Kemudian ia melucutkan kain yng dipakainya sendiri. batang penis nya sudah terpacak keras. Mahu saja ia menindih tubuh menantunya, tapi ia sedar ia tak harus gopoh. ia harus mengghairahkan Sasha dulu supaya menantunya akan mengikut apa sahaja kehendaknya nanti.

ia naik ke atas katil dan tidur mengiring di tepi menantunya yng masih nyenyak. Tangannya merayap semula ke dada Sasha. Seronok ia meramas meramas kedua belah buah dada yng membusut itu. Sekali ia menggentel kedua kedua puting yng menjadi keras semula. Sekali lagi nafas Sasha turun naik dngan cepat. Orang tua itu merapatkan tubuhnya ke tubuh Sasha. Digesel Digesel batang penis nya pada peha Sasha sambil ia mencium buah dada menantunya. Apabila mulutnya terjumpa terus saja ia menghisap puting buah dada yng keras itu. Tangannya pula merayap ke celah kangkang Sasha. ia menggosok menggosok vagina Sasha.

“Mm..” Sasha mengerang sambil pehanya dngan sendiri terbuka.

papa mertuanya mengusap mengusap bulu bulu halus yng menutupi kemaluan Sasha sebelum jarinya ke celah bibir yng sudah mulai lembab sedikit. Digosok Digosok dan dikuis kuisnya lembut sehingga di celah celah bibir itu mulai basah. Mukanya meninggalkan dada Sasha. ia mencium pipi Sasha sebelum mulut mereka bertemu. Mulut Sasha terbuka menerima lnoreennya. Jarinya mulai keluar masuk kemaluan Sasha. Kemudian dua jari masuk ke dalam kemaluan menantunya pula.

“Uuhh..” tiba Sasha mendengus sambil membuka matanya. Terkejut seketika ia melihat muka papa mertuanya hanya beberapa inci dari mukanya.
“Huh..?”
“papa stim..”
“Kenapa tak kejutkan Sasha? Datang curi curi pulak..”
“Saja..”
“Kalau datang mintak takut Sasha tak bagi?”
“Heh heh.”
“Kalau mintak takkan lah Sasha tak bagi. Kan Sasha bagi petang tadi..”

ia tersenyum memandang papa mertuanya.

“Mm..” ia memandang ke bawah sambil tersenyum apabila terasa jari orang tua itu menggentel gentel kelentitnya.
“Kamu ni dah lama tak kena, ya?”
“Kan petang tadi dah kena dngan papa..”
“Yalah, sebelum tu maksud aku.”
“Kenapa papa cakap begitu?”
“Aku gentel sikit, kamu dah cukup basah..”
“Memanglah dah lama tak dapat..”

Henjut Bontot Makcik #1 ***
Henjut Bontot Makcik #1,Kisah sex blue, Cerita Lucah Stim, Bontot Lebar , cerita lucah melayu Henjut bontot makcik kisah seks henjut bontot awek bertudung makcik, porn, erotic Cite Blue, Henjut Bontot Makcik #1


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
https://lucah-stim.blogspot.com/