Pelir Besar India Memuaskan Nafsu Isteri

Pelir Besar India Memuaskan Nafsu Isteri | Suami saya bekerja. uncle Radju lah jiran saya dan tempat saya meminta pertolongan disaat suami saya tiada di rumah. saya mempunyai wajah dan potongan badan yanng agak menarik, mungkiin sebab itulah jugak saya sering menjadi mangsa gangguan seksual di tempat saya bekerja.

Daah bannyak tangan tangan nakal dipejabat saya yanng berjaya meramas tetek dan bontot saye. Tapi bila mengenangkan mereka semua rakan sekerja saye, jadi saya tiidak panjangkan perkara tersebut. Ada jugak yanng lebih berani dngan mengajak saya melakukan hubungan seks dngan mereka, tetaapi saya masih waras dan tiidak akan membenarkan sesiapa sahaja kecuali suami saya yanng blh membenamkan nye kedalam pantat saye.

Tetapii begittu saya ada satu kelemahan iaitu mudah terangsang bila dirangsang dan mudah menyerah kalau terangsang. Nasib baik hanya suamiku sahaja yanng mengetahui kelemahan saya tersebut, kalau tiidak telah tentu ramai buaya buaya darat kat pejabat yanng mahu mengambil kesempatan terhadap diri saye.

Suatu hari ketika suami saya yanng telah lebih seminggu bekerja out station, paip air dibilik mandi kite telah mengalami kebocoran. saya terpaksa mengambil cuti kecemasan untuk membetulkan kerosakan tersebut.

Saya telah menghantar anak anak saya kat pusat jagaan untuk memudahkan kerja kerja membaik pulih paip tersebut. Malang nye pagi tu tiada seorang plumber pun yanng berjaya dihubungi, oleh itu saya meminta tolong uncle Radju yanng kebetulan berada dirumah nye untuk membaik pulih paip tersebut.

Uncle Radju yanng hanya berseluar pendek tiidak berkeberatan untuk menolong saya yanng terdesak ketika itu. Oleh krna kebocoran paip tersebut agak teruk saya turut sama membantu uncle Radju membaik pulih nye.

Akibat nye baju dan kain batik yanng saya pakai basah kuyup semua nye. Ketika itu barulah saya perasan saya terlupa pakai coli dan baju saya yanng bewarna putih dan nipis itu mendedahkan bentuk tetek saya yanng montok itu.

Telah terlambat untuk saya menyalin baju saya yanng basah kuyup itu, mungkiin uncle Radju telah melihat permandangan tersebut. mgkin sebab itulah jugak agak nye ketika saya membantu nye memegang batang paip tadi, uncle Radju mengabil kesempatan dngan menggesel gesel siku nye pada tetek saye.

Saya tak ambil kisah sangat tentang itu, janji paip yanng bocor dapat dibaiki. Ketika saya mengadap berhadapan dngan uncle Radju baru saya perasan seluar pendek uncle Radju agak tertonjol kedepan.

Cerita nafsu Pelir Besar India Memuaskan Nafsu Isteri Cite blue

Apakah uncle Radju bernafsu dngan badan saya sehingga menyebabkan pelir uncle menegang, ini cukup membahayakan diriku. Rasiffa tolong pegang batang paip ni, uncle ingin ketatkan bahagian atas tue, pinta uncle Radju menamatkan lamunan saye.

Tanpa bannyak soal saya terus memegang batang paip tersebut dlam keadaan membelakangi uncle Radju yanng sedanng berusaha mengetatkan dan memasang semula paip shower. Uncle Radju merapatkan badan nye pada badan saye, sehingga saya dapat rasakan pelir uncle yanng menegang itu menekan nekan alur bontot saye.

Smbil membetul kan paip tersebut, pelir uncle Radju menujah nujah pada alur bontot menyebabkan saya kegelian dan terangsang nafsu saye. dalamm hati mula mengesyaki uncle Radju ingin menikmati badan saya serta ingin melakukan hubungan seks dngan saye.

Gementar jugak hati ini memikirkan sekira nye perkara tersebut benar benar berlaku. Bagaimana lah nanti uncle Radju akan mengerjakan badan saya ini. Aha telah siap pun, mari kite test, kata uncle Radju lalu membuka paip shower tersebut.

Air shower tersebut memancut deras seperti biasa, saya mengelak dari kebasahan menyebabkan saya terlanggar badan uncle Radju yanng masih sasa itu dan hampir terjatuh. Uncle Radju memeluk saya kemas untuk mengelakkan saya terjatuh sehingga saya dapat rasakan batang pelir uncle tegang itu tepat menikam pantat saya yanng masih ditutupi dngan kain yanng saya pakai.

Saya cuba melepas kan diri dari pelukan uncle Radju, tetaapi pelukan kemas nye menghalang saya berbuat demikian. Rasiffa, uncle telah tolong Rasiffa, kini giliran Rasiffa pula tolong sama uncle, kata uncle Radju yanng masih memeluk badan saye, seolah olah sepasang kekasih yanng bertahun lamanya tak bertemu.

Saya hanya mendiamkan diri smbil menutup tetek saya agar tiidak bersentuh terus dngan badan uncle Radju, tetapi begittu saya tiidak dapat menghalang batang pelir uncle yanng mengeras itu daripada menekan rapat pantat saye.

Uncle punya batang pelir tiidak menegang, bermacam ubat uncle telah cuba, tapi ini hari dia blh tegang bila tengok badan Rasiffa, uncle merayu sama Rasiffa bagilah peluang sama uncle untuk rasa Rasiffa punya barang, telah lama uncle teringin ingin rasa pantat melayu, sebelum ini memangg pelir uncle tak ingin tegang, apa blh buat, tapi ini hari dia blh tegang depan Rasiffa, entah bila pula nanti uncle dapat peluang macam ini, uncle sanggup bayar berapa Rasiffa nak, tapi bila uncle ingin pakai Rasiffa punya pantat bagi lah, rayu uncle Radju panjang lebar.

Dalamm keadaan serba salah itu dan masih lagie dlam pelukan uncle samu tanpa saya sedari beliau membawa saya perlahan lahan ke katil saya lalu menduduk kan saya ditepi kati tersebut.

Saya membiarkan sahaja uncle Radju meramas ramas lembut tetek saya yanng mula mengeras. Uncle, saya tiidak buat perkara macam ni, saya nii isteri orang dan saya tiidak ingin menduakan suami saye, rayu saye.

Ala Rasiffa ini rahsia kite berdua saja, uncle pun tak ingin merosakkan rumah tangga Rasiffa, tapi uncle merayu sama Rasiffa berilah peluang sekali sahaja pada uncle untuk rasa Rasiffa punya pantat , tolong la Rasiffa sekali ini saja, lepas nii uncle tak minta lagii, lama uncle berusaha untuk memulihkan dan menegangkan pelir uncle, kali ini dia blh tegang, memangg uncle akan menyesal kalau tiidak dapat menggunakan peluang ini, lagie lagii dngan badan Rasiffa yanng memangg uncle idamkan selama ini, rayu uncle Radju panjang lebar.

Dalamm keadaan diri saya yanng masih buntu memikirkan perkara tersebut, uncle Radju telah berjaya menanggalkan baju saya yanng telah basah lencun itu mendedahkan tetek saya yanng montok serta bahagian atas badan saya yanng putih kuning itu.

Saya memegang tangan uncle Radju yanng berusaha melonggarkan ikatan kain batik yanng saya pakai. Tanpa berlengah lagie uncle Radju menyambar puting susu saya yanng telah mengeras sehinggakan badan saya terbaring di katil.

Uncle Radju menyonyot puting susuku smbil menjilat dan meramas keseluruhan tetek saye. saya mula kegelian krna perlakuan tersebut tiidak pernah dilakukan oleh suami saye. Kebiasaan suamiku hanya meramas ramas tetek dan menggosok gosok pantat saya sehingga berair, selepas itu dia terus menindih dan menyetubuhi diri saya sehinggalah dia memancut air mani nye kedalam pantat saye.

Saya tak kisah sangat tentang hubungan seks krna telah menjadi tanggung jawab saya untuk melayan suami saya yanng penting asalkan dia puas. Kini pertahanan diriku semakin goyah bila diasak oleh uncle Radju.

Saya terus dibuai nafsu yanng dimainkan oleh uncle Radju pada bahagian atas badan saye. Uncle mesti janji, sekali ini sahaja tau, akhir saya mengalah dngan uncle Radju. Uncle Radju tersenyum melihat diriku yanng telah menyerah, uncle janji tapi kali ini uncle ingin rasa Rasiffa punya pantat boleh, pinta uncle Radju lagii.

Saya mengangguk lemah, sayu dan sedih krna terpaksa menyerahkan kehormatan kepada lelaki yanng bukan suami saye. saya melepaskan tangan uncle Radju yanng berusaha untuk melucutkan kain dan seluar dlam saye.

Kini saya berkeadaan telanjang bulat di hadapan lelaki yanng bukan suami saye. saya hanya memejam mata krna malu berkeadaan begittu dan pasrah dngan apa sahaja yanng akan dilakukan oleh uncle Radju terhadap badan saye.

Terhenjut henjut badan saya menahan hentakan pelir uncle Radju kedalam pantat saye. walaupun pantat saya telah pun lencun tapi kehangatan batang pelir uncle Radju tetap dirasai. Geselan kepala pelir uncle yanng tiidak bersunat itu pada dinding pantat saya tetap memberi kenikmatan membuatkan saya kegelian, tanpa saya sedar saya sendiri mengerang ngerang ketika uncle Radju menghenjut pelir uncle kedalam pantat saye.

Hampir 20 minit uncle Radju menikmati badan saye, peluh jantan nye mula keluar, begittu juag dngan saya yanng mula kepenatan mengangkang untuk nye dan menahan asakan pelir uncle pada pantat saye.

Kini saya dapat rasakan uncle Radju mula menekan batang pelir uncle sedalam dlam nye kedalam rongga pantat sehingga kepala pelir uncle menyentuh pintu rahim saya yanng menyebabkan saya kesenakan menahan tekanan pelir uncle mula mengembang dan berdenyut denyut menandakan dia akan mengeluarkan air mani nye, belum pun sempat saya menghalang uncle Radju daripada memancutkan air mani nye kedalam rahim saye, berdas das pancutan dan semburan hangat air mani nye membasahi rahim saya sehinggakan menimbulkan rasa sensasi yanng hebat pada badan saya pantat saya kembali mencengkam batang pelir uncle Radju dan badan saya mengejang lagie lalu terasa air mani saya keluar lagie untuk klimak saya yanng ketiga.

Saya terkulai lemah, begittu juag uncle Radju yanng masih terkulai kepenatan di atas badan saye. stlh pulih saya menolak badan uncle Radju dari badan saya lalu mengeluarkan batang pelir uncle yanng masih terendam dlam pantat saye.

Saya bangkit ke bilik air lalu membersihkan sisa air mani uncle Radju yanng bertakung dlam rongga pantat saye. Uncle Radju mengucapkan berbanyak bannyak terima kasih kepada saya di atas kesudian saya memberi layan seks kepada nye tadi.

Menggunung pujian nye pada diriku di atas kenikmatan yanng diperolehi nye dari tubuhku. Uncle Radju mahu mengulanginya lagie sekira nye saya memberi peluang kepada nye lagii. Disebalik penyesalan di atas keterlanjuran saya tadi, ada rasa kepuasan yanng tak terhingga dlam badan saya hasil daripada penangan batang pelir uncle India jiran saya tue.

Stlh dihitung hitung jadual haid saya , saya bernasib baik krna saya tiidak subur ketika ini, diharapkan benih India yanng ditanam oleh uncle Radju ke dlam rahim saya tiidak akan menghamilkan saye.

Menyedari kesilapan saya yanng telah mencurangi suami saya dngan membenarkan dan menyerah badan saya untuk dinikmati oleh uncle Radju tempoh hari, akutelah memberi layanan istimewa kepada suami saya yanng baru pulang daripada outstation.

Malam itu sahaja kite melakukan 3 kali persetubuhan dimana saya memainkan peranan aktif untuk memuaskan nafsu seks suami saye. tetapii begittu saya menyedari hakikat nye walau sebanyak mana pun air mani suami saya di lepaskan kedalam rahim saye, ianya tak mampu untuk menghamilkan diriku krna kandungan sperma suami saya yanng sedikit dan tiidak subur yanng telah disahkan oleh doktor kesuburan.

Cite rogol Pelir Besar India Memuaskan Nafsu Isteri Cerita blue
Sebab itu lah saya sukar untuk mengandung secara normal, saya mengandungkan anak sulung kite yanng telah pun berusia 5 tahun itu secara suntikan terus benih suami saya pada benih saye.

Nasib baiklah kecurangan saya tempoh hari tiidak dapat dihidu oleh suami saye. Manakala perhubungan keluarga saya dngan keluarga uncle Radju macam biasa seolah olah tiada apa yanng berlaku antara kami.

Dua bulan selepas kejadian tersebut, saya terkejut disapa dari belakang oleh uncle Radju ketika saya sedanng mengelamun melayani perasaan sendiri di beranda rumah saye. Hai Rasiffa termenung sahaja, tak sihat ke, tanya uncle Radju.

Oh uncle Radju, terkejut saye, sihat saje terkenang kisah lalu, jawab saya bersahaja. Mana suami dan anak tanya nye lagii. Mereka kat padang permainan sana jawab saya lagii. Dari tadi uncle tengok Rasiffa termenung saja, ingatkan tak sihat, manakan tahu mengandung lagie ke, ujar uncle Radju lagii.

Ala uncle, kalau saya sakit ke, tak sihat ke, mengandung ke bukan ada orang ingin ambil tahu ke, jawab saya dlam nada merajuk. Eh kalau Rasiffa mengandung uncle pun kena jaga Rasiffa jugak sebab uncle pun ada syer dlam perut Rasiffa tue, ujar uncle Radju smbil tergelak gatal.

Saya turut sama tergelak kecil, tak adalah uncle, benih yanng uncle tanam hari tu tak menjadi, saya tak subur hari tue, jawab saya selamba. Ooo nasib baik lah ye, risau jugak uncle fikirkan perkara tue, maklum lah benda sedap uncle rasa rugi kalau uncle pancut luar, ujar uncle Radju lagii.

Sudahlah uncle perkara tu daah lama terjadi ingin buat macam mana, saya memotong cakap uncle Radju bila melihat suami dan anak saya telah pulang. Hai uncle lama tak nampak, suami saya menyapa dari jauh.

Hai rizal, uncle memangg selalu ada, kamu tu yanng jarang nampak, asyik sibuk dngan kerja saja, balas uncle Radju smbil bersalaman dngan suami saye. Terima kasihlah uncle krn sudi menjaga dan menolong keluarga saye, sepanjang ketiadaan saye, ujar suami saya lagii.

Saya hanya tersenyum mendengar mendengar pujian tersebut, suami saya tak tahu yanng uncle Radju telah berjaya menikmati dan menyetubuhi isteri nye ini. kitaorang hidup berjiran biasalah, kenalah ambil tahu jg, jawab uncle Radju tersenyum.


Novel berahi Pelir Besar India Memuaskan Nafsu Isteri Kisah seksi
  • Baginilah uncle sebenar nye minggu depan sekali lagie saya kena outstation kat sabah seminggu, macam biasalah ingin minta tolong uncle tengok tengok kan famili saya ni, ujar suami saya lagii.

  • Rizal jngn susah hati, famili rizal uncle anggap macam famili uncle jugak jawab uncle Radju. walaupun sedikit terkejut saya daah biasa dngan perkara macam tue, selalu ditinggalkan suami. Sehari sebelum suami saya berangkat ke sabah, dia telah menyetubuhi diriku sepuas puas nye, sampaikan dlam satu malam tue, kite melakukan 3 kali hubungan seks.

  • Saya tak kisah memangg tugas saya sebagai seorang isteri untuk memuaskan nafsu seks suami saye. Bila dia puas dngan layanan saya tak adalah dia ingin menggatal cari lain ketika outstation nanti.

  • Sepanjang ketiadaan suami saye, blh dikatakan setiap hari uncle Radju menjenguk kite sekeluarga dan bertanya khabar dan keperluan kami. saya terharu jugak dngan sikap ambil tahu uncle Radju tersebut.

  • Rasa nye tak rugi tak rugi saya menyerahkan badan saya untuk dinikmati oleh uncle Radju dulu. Sebelum kejadian tempoh hari uncle Radju tak lah serapat sekarang ini. Suatu petang sebaik sahaja pulang dari kerja, uncel Radju memberi tahu dia dan isteri nye akan bermalam dirumah anaknya di kepong, krna menantu nye akan melahirkan anak bila bila masa saja.

  • Tetapii begittu sekiranya saya memerlukan bantuan dan pertolongan nye saya blh menelefon atau sms kepada nye, dia akan pulang membantu. Kebetulan pula malam tu hujan dan ribut di ikuti kilat sambung menyambung berlaku dngan hebatnya.

  • Saya dan anak saya berada dlam ketakutan dngan keadaan sedemikian. saya cuba menelfon dan sms suami saya tetapi tiada balasan, tahu tahu jelah kerja di kawasan pendalaman sabah, mungkiin tiada liputan signal disitu.

  • Selepas itu saya cuba menelefon dan sms uncle Radju menyatakan kite dlam ketakutan krna hujan dan ribut yanng kuat sedanng melanda. Uncle Radju membalas sms saya menyatakan dia kan pulang kerumah nye, lagie pun ada barang yanng perlu disimpan.

  • Stlh hampir 1 jam menunggu, anak saya telah pun terlena dlam ketakutan tetaapi saya tiidak dapat melelapkan mata krna risau dngan keadaan hujan dan ribut tersebut. saya tak mampu menangani sebarang kemungkinan secara berseorangan, oleh itu saya bertekad meminta tolong uncle Radju menemani kite malam ini.
Saya tak kisah sekiranya uncle Radju ingin menikmati tubuhku lagie malam ini, asalkan kite anak beranak berasa selamat. Ketika unce Radju menelefon saya mengatakan dia telah berada dirumah nye, keadaan hujan dan ribut masih belum reda.

Uncle seorang sahaja ke, tanya saya ketika menjawab panggilan uncle Radju. Ye la, untie masih disana, jawab uncle Radju. Kalau macam tue, uncle tidur disini sahaja lah, temankan kami, ujar saya lagii.

Kalau Rasiffa tak kisah, uncle no problem, jawab uncle Radju tertawa. Datanglah, saya tunggu ni, balas saya lagii. Malam itu saya sengaja memakai kaftan longgar tanpa coli dan seluar dlam krna saya tahu tetek dan pantat saya mungkiin akan menjadi sasaran uncle Radju malam ini.

10 minit kemudian uncle Radju mengetuk pintu rumah saye, saya menyambut nye dngan penuh senyuman kehadiran uncle Radju yanng hanya memakai kain pelikat dan baju singlet. Sorrylah uncle, menyusahkan uncle saja, ucapan pertama saya ketika menyambut kedatangan nye.

Tak pe Rasiffa punya pasal, puncak gunung ke lembah ke uncle sanggup datang, jawab uncle Radju. Menantu daah bersalin ke, tanya saya lagii. Belum lagie tapi daah masuk labor room dahh, sana ramai yanng jaga die, sambung uncle Radju lagii.

Wah cantiklah Rasiffa malam ni, seksi pulak tue, puji uncle Radju smbil merenung tubuhku. Ala tak ada yanng seksi nye uncle, semua nye uncle daah tengok dan dapat rasa daah pun, jawab saya sedikit manja.

Uncle Radju tergelak kecil mendengar nye. Anak daah tidur ke tanya nye lagii. dahh, takut takut pun tertidur jg, ujar saye. Uncle ingin minum ke, nanti saya buatkan, ujar saya meneruskan bicara.

Tak payah susah susahlah Rasiffa, lagie pun uncle telah bannyak minum disana, ingin keluarkan lagie air adalah, lagipun malam malam begini uncle minum susu saja, ujar uncle Radju lagii.

Ala susu untuk orang dewasa tak ada lah uncle, susu anak saya saja ada, ingin bagi susu saya pun tak ada anak kecil lagii, jawab saya dlam nada bergurau dan dikuti ketawa oleh uncle Radju.

Cite seksi Pelir Besar India Memuaskan Nafsu Isteri Cite blue

Kalau Rasiffa punya tak payah ada susu, uncle sanggup hisap, kalau ingin anak kecil kenalah bagi mulut satu lagie tu minum susu uncle, balas uncle Radju jugak dlam nada bergurau.

Sorry la Rasiffa uncle bergurau, tak pe lah Rasiffa uncle tak kisah tak payah lah susah suah, lagie pun esok Rasiffa kerja, pergi lah tidur ujar uncle Radju lagii.

Tapi malam nii uncle tidur kat luar saja lah ye, bukan tak ingin bagi tidur kat dalam, anak saya ada kat dalam, takut nanti dia terjaga kan susah pulak nanti, ujar saya lagii.

Tak payah susah susah lah Rasiffa atas sofa nii pun uncle blh tidur, ujar nye lagii. Ala atas tilam nii selesa sikit, tadi uncle jugak cakap ingin keluarkan air uncle kan, tak pelah nanti saya temankan lah sampai air uncle habis keluar, uncle nii macam tak biasa dngan saya pulak, rungut saye.

Uncle Radju tergelak memahami kiasan saye, sebenar nye uncle memangg ingin terkencing dari tadi lagie tahan ni, jawab nye. saya turut sama tergelak, pergi saja kencing kat toilet tue, tapi jngn lupa basuh bersih bersih pelir uncle tue, nanti Rasiffa tolong keluarkan air mani uncle pulak, ujar saya selamba.

Ooo yanng tu uncle pastikan sentiasa bersih semata mata untuk Rasiffa, tapi betul ke Rasiffa ingin bagi sama uncle lagie ni, tanya uncle Radju mahu kan kepastian. saya mengangguk tersenyum, susah payah uncle datang menemani kite ni, biarlah malam nii saya tolong uncle pula melepaskan nafsu uncle dngan badan saye, ujar saya lagii.

Tapi uncle tak ada protection ni, kondom tak ada ni, ujar uncle Radju lagii. Uncle jugak cakap dulu kan, tak nikmat kalau pakai kondom, jadi malam nii tak payah pakai kondom, uncle nikmatilah puas puas badan saya malam ini, kalau uncle ingin saya hamil dngan benih uncle, pancut kat dlam saya tengah subur ni, kalau uncle tak ingin saya hamil, pancut kat luar saja, ujar saya lagie smbil melirik senyuman menggoda kearah uncle Radju.

Baiklah Rasiffa sayang, nii la yanng buat uncle sayang sangat kat Rasiffa ni, memangg uncle teringin sangat ingin kan Rasiffa mengandung denagn benih uncle ni, ujar uncle Radju tersengih.

Stlh menyiapkan tempat tidur untuk uncle Radju saya berbaring di tilam tersebut menanti dan bersedia untuk disetubuhi oleh uncle Radju. saya merelakan malam ini pantat saya disula oleh batang pelir berkulup dan rahim saya dihangatkan dngan benih benih pakcik India ni.


Kisah seks Pelir Besar India Memuaskan Nafsu Isteri Cite sex
Saya hanya tersenyum melihat uncle Radju yanng siap berbogel bila keluar dari tandas dngan batang pelir uncle yanng hitam legam itu keras menegang dan bersedia untuk memuaskan pantat saya yanng siap sedia basah ini.

Kalau dinilai dari segi fizikal uncle Radju ni, memangg hilang selera seks saye, tetaapi mengenangkan saya pernah mengecapi kenikmatan bersetubuh yanng telah diberikan oleh uncle Radju, saya merelakan sekali lagie tubuhki dinikmati oleh uncle Radju demi untuk mengecapi kepuasan bersama.

Saya membiarkan uncle Radju menelanjangi badan saya tanpa seurat benang dan merangsang nafsu saya yanng telah terangsang ini dngan meromeng tengkuk saye, meramas ramas tetek saya serta mengosok gosok lembut pantat dan kelentik saye.

Saya membalas pelukan uncle Radju dan meluaskan lagie kangkang saya disaat uncle Radju mula menggesel gesel kepala pelir uncle pada alur pantat saye. saya mengerang menahan kegelian dan kesenakan disaat uncle Radju mula menekan kepala pelir uncle yanng mula memasuki rongga pantat saye.

Disebabkan keadaan pantat saya yanng cukup terangsang dan berair memudahkan batang pelir uncle Radju menerobos memasuki rongga pantat saya sehingga kedasar nye. Kini keseluruhan batang pelir uncle tenggelam dlam lubang pantat saya sehingga saya rasakan bulu kemaluan uncle Radju rapat bertemu dngan bulu kemaluan saye.

Ukuran pelir uncel Radju yanng besar dan panjang serta membengkok itu menyebabkan saya terpaksa menahan kesenakan dlam kenikmatan yanng terasa hingga kedalam rahim saye. tetapii begittu kegelian dan kehangatan serta kenikmatan yanng disalurkan oleh pelir uncle Radju mengatasi segala nye.

Ternganga mulut saya smbil mengerang ngerang kenikmatan disaat uncle Radju mula menghenjut pantat saye, gerakan keluar masuk pelir uncle dngan rentak perlahan dan laju itu menyebabkan saya telah climax beberapa kali dan setiap kali saya climax uncle Radju memberi peluang kepada saya untuk menikmati sepenuh nye.

Tetapii begittu saya melihat uncle Radju masih steady menikmati badan saya walau pun peluh jantan mula keluar membasahi badan kami. pelir uncle masih kuat meragut kenikmatan yanng disediakan oleh pantat saya tanpa ada tanda tanda untuk memancutkan air mani nye.

Saya yanng telah kepenatan mengangkang itu perlu melakukan sesuatu untuk mempercepatkan klimak uncle Radju agar persetubuhan ini dapat disudahkan. Disaat uncle Radju menhenjut pelir uncle memasuki pantat saye, saya memeluk badan nye dan melingkarkan kaki saya pada pinggang nye dan pantat saya mengemut pelir uncle sekuat mungkiin smbil menggoyang goyang bontot saye.

Gerakan tersebut menyebabkan pelir uncle Radju tertanam rapat di dasar pantat saya sehingga kepala pelir uncle menyentuh rapat pintu rahim saye. saya menahan kesenakan akibat tusukan tersebut, tetapi begittu saya terus berusaha agar uncle Radju memanncutkan air mani nye.

Setealh beberapa ketika melaku gerakan tersebut uncle Radju mula mengerang dan saya rasakan kepala pelir uncle mula mengembang lalu melepaskan berdas das pancutan air mani nye kedalam rahim saye.

Stlh diarsakan tiada lagie air mani yanng keluar dari pelir uncle Radju saya melepas lingkaran kaki saya pada pinggang nye dan terdampar kepenatan. Ketika uncle Radju memancut nye air mani nye saya jugak klimak ketika itu, sekira nye diteruskan persetubuhan ini sesungguh nye saya tak mampu lagie ingin klimak stlah saya rasakan lebih lima kali saya climax dikerjakan oleh pelir uncle Radju.

Cite lucah pelir Uncle Memenuhi Lubang pantat saya saya membiarkan uncle Radju terdampar atas badan saya dan pelir uncle yanng masih rapat terendam dlam pantat saye. Kehangatan air mani uncle Radju yanng memenuhi rahim dan rongga pantat saya masih terasa.

Stlh tenaga kembali pulih saya menyuruh uncle Radju mencabut pelir uncle dari pantat saya krna uku mahu kebilik air. saya hanya membersih bahagian luaran pantat saya sahaja dan membiarkan air mani uncle Radju bertakung dlam rongga pantat dan rahim saya krna saya bersedia untuk hamil dngan benih tersebut.

Saya meminta tidur didalm bilik menemani anak saye, uncle Radju yanng masih kepenatan hanya mengangguk tersenyum kepuasan. teruk jugak pantat saya dikerjakan oleh uncle Radju tadi, lebih satu jam saya disetubuhi oleh nye, terasa sengal dan longar segala sendi saya krna penat mengangkang dan pedih terasa pantat saya menahan asakan pelir uncle Radju yanng agak besar dan panjang itu.

Duan bulan kemudian saya mula terasa loya dan pening, saya ke klinik untuk membuat ujian kehamilan dan keputusan memangg saya disahkan hamil yanng besar kemungkinan hasil daripada hubungan seks saya dngan uncle Radju.

Sepanjang tempoh kehamilan tersebut memangg uncle Radju menjaga keperluan dngan baik sekali. Disebabkan kesibukan tugasan kerja suami saya dia tiidak menaruh syak wasangka terhadap kandungan tersebut. Lantaran kebaikan dan sikap ambil tahu uncel Radju terhadap diriku meyebabkan saya tiidak kisah sekira nye uncle Radju mengambil kesempatan untuk memuaskan nafsu nye dngan tubuhku.

Pelir Besar India Memuaskan Nafsu Isteri ***
Pelir Besar India Memuaskan Nafsu Isteri,Kisah sex blue, Cerita Lucah Stim, Bontot Lebar , Pelir Besar India Memuaskan Nafsu Isteri Cerita nafsu Pelir Besar India Memuaskan Nafsu Isteri Cite blue Cite rogol Pelir Besar India Memuaskan Nafsu Isteri Cerita blue, porn, erotic Cite Blue, Pelir Besar India Memuaskan Nafsu Isteri


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
https://lucah-stim.blogspot.com/