Isteri Dihenjut Orang Ditonton Suami

Isteri Dihenjut Orang Ditonton Suami | saya Berniaga dngn suami saye, oleh kerana itu saje peluang yangg saya ada bersama suami saye maka penat pon tak apalah.

Berniaga beberapa bulan rasa seronok tuu datang juge kepada saye. Apatah lagie apabila melihat untung yangg mendatang. Nasib menjual di pasar malam nii bukan menentu tapi itulah sumber rezeki kami berdua.

Saya dahh satu tahun lebih berkahwin dngn suami aku. Belum dapat anak dan kami seronok dngn cara hidup kita. Lama lama berniaga nii telah menimbulkan tabiat baru pula kepada kita.

Cerpen seks Isteri Dihenjut Orang Ditonton Suami Cite nafsu

Paham paham saje lah apabila balik dari berniaga tentunya tengah malam, jika tempat tuu dekat kami cepat sampai ke rumah tetaapi jika jauh kadang kala pagi baru kami sampai.

Suami saya nii pulak blh tahan juge kuat seksnya. Oleh kerana itu kami kadang kala kongkek dalam van di tepi jalan saje. Di tempat rehat leboh raya dan kadang kala di tepi air terjun tempat rehat peranginan itu pon jika kebetulan tak ader org.

Berniaga di pasar malam nii menyebabkan kami sentiasa berada di atas jalan. Oleh itu melakukan hubungan seks di atas van merupakan lumrah bagi kita. Tabiat suami saya pulak yangg saya dapat perhatikan jika pelanggan yangg datang tuu ramai yangg seksi sbb kami menjual kain, maka malam tuu pasti saya akan dikerjakan habis habisan.

Bukan saya tak suka tapi maklumlah buat kerja tepi jalan, kadang kadang bimbang juge suara saya mengeluh, mengerang dan mejerit tuu di dengari org. saya pulak jika dahh sampai tahap kena talu tuu lupa pulak mahu kontrol volum.

Satu lagie tabiat pelik suami saya ialah die sentiasa meminta saya memakai pakaian yangg ketat atau seksi semasa menjual. jika blh biarlah tetek saya nii hampir mahu keluar dari leher baju.

Jika blh biar seluar jeans yangg saya pakai tenggelang dalam lurah jubur saya ketatnya. Kata nye mahu lariskan perniagaan. saya ikut saje. Hasilnya pon menyeronokkan sbb walau pon kami menjual kain untukk kaum hawa saje tetaapi lelaki pon datang juge membelinya.

Tak kurang lah yangg menggatal ketika membeli kain tu. Suami saya sporting. Kalu lelaki yangg jadi pelanggan, die akan ke belakang gerai biar saya yangg melayan pelanggan. Tapi jika perempuan yangg datang terutama yangg seksi tuu maka die lah yangg ke depan.

Saya terpaksalah buat buat lipat kain di belakang. dalam pemerhatian saya ramai juge lelaki yangg steam kat saya sbb semasa saya layan mereka kadang kala ada yangg ambil peluang menjamah tangan saye.

Menyiku tetek , menggesel pelir nya ke jubur saya terutamanya semasa melihat kain yangg saya pamirkan. Bukan suami saya tak tahu tapi die buat buat tak tahu. Selalu sangat saya merasa pelir yangg menggesel belakang atau jubur saya tuu.

Kadang kala terasa sangat keras dan besarnya dan kadang kala tiidak lah begittu perasan. jika saya di rangsang begittu , pastinya saya pon giankan pelir suami saye. Masa tuu jika die tak bagi pon saya akan minta terutamanya dalam perjalanan pulang.

Masatu ganaslah permainan kita. saya teringat satu hari seorang pemandu lori mengetuk dinding van kami di perhentian di lebuh raya. Masa kami mula buat tue, tak ader pon lori die tetaapi stlh kami klimeks, saya pon menjerit agak kuat tiba tiba saje org teruk dinding van kita.

Citer seksi Isteri Dihenjut Orang Ditonton Suami Novel nakal
Suami saya cepat cepat kenakan pakaian sdng saya terlentang di lantai van. di atas bungkusan lain yangg memanng kami atur sedemikian rupa agar ada ruang untukk kami kongkek cukup dan selesa.

Apabila suami saya keluar dari van pemandu lori itu tersengeh saje. "Apa hal?" tanya suami saya "Tumpang sekaki" pinta pemandu tersebut. Suami saya yangg cume berseluar jean masuk semula ke dalam van.

"Pemandu lori tuu minta mahu main dngn Reffy" terang suami saye kepada saye. Pada ketika tuu saya duduk bersandar ke dinding van. "Abang! takkan abang mahu bagi Reffy main seks dngn org lain?" "Abang tak kesah jika Reffy nak" "Berapa org tuu bang?" "Dia sorang saje" saya kebingongan.


Citer Malaysia Isteri Dihenjut Orang Ditonton Suami Kisah nakal
  • Sambiil mengesat sperma suami saya yangg masih meleleh dari cipap saya merenong mata suami saya dalam kegelapan. "Abang tak apa ke?" "Abang tak kesah" " Em panggilah tapi sekali saje tau" Suami saya keluar van.

  • Dia menyatakan persetujuan. Tiba tiba org tuu tanya "Berapa? ' "Berapa?" tanya suami saya yangg tak faham. " Ya lah rm. berapa" Suami saya masuk semula ke dalam van.

  • "Dia tanya berapa ringgit mahu kenakan dia?" Tak pernah pulak saya terfikir tentang bayaran nie. saya diam sejenak "lima puluh udahlah bang" Suami saya keluar dari van "lima puluh dan er sekali saje" org tuu keluarkan dompetnya dan menghulurkan not RM60 kepada suami saye.
Dia pon merangkak naik ke atas van dan terus ke atas saya sekali yangg sdh pon baring semula dngn kaki terkangkang. kami bermain cara mudah saje. tak ader mesra mesra.

Pelir nya dahh cukup keras apabila die naik ke atas tubuh saye. Besar dan panjang. tetaapi saya dapat menerimanya dngn mudah sbb telah dilincinkan oleh suami saya sebelum itu.

"Besarnya bang" bisik saya ke telinganya. dia menghayun dngn perlahan. saya mengangkat kaki tinggi biar die masuk dngn lebih dalam lagi. "Oh" keluh saya "kerasnya" saya memeluk tubuhnya erat bagaikan bergantungnya darinya supaya tiidak terjatuh dari tebing yangg tinggi.

Hampir 20 minit saya klimeks dan sekali lagie selepas 15 minit berikutnya. org yangg kongkek saya masih kuat dan steady. saya tak tanya jika die mahu klimeks hnya saya mengerang dan mengeluh menikmati pemberiannya.

Kisah seks Isteri Dihenjut Orang Ditonton Suami Citer sex

Saya tak tahu apa yangg dibuat oleh suami saya di luar sana dan saya sdh tiidak peduli lagi. Cuaca malam yangg dingin di tambah dngn air con van kini tiidak memberi kesan lagi.

Saya berpeluh dari hujung rambut sampai hujung kaki, paha yangg mengangkang kini kian terasa lenguhnya. "Lagi bang Reffy mahu pancut sekali lagie ni" org itu memperlajukan pergerakannya. saya tak tahu apa yangg haruss saya buat lagi.

Saya dihayun sepenuhnya padat dan padu. saya pasti selepas ini saya tiidak akan dapat berdiri tegak lagi. Bahagian bawak paha saya bagai tak terasa lagi. Seluruh ransangan saya tertumpu kepada cipap saya yangg terus diterjah terus menerus.

Saya mengelepar apabila saya pancut kali ke tiga , tangan saya mencekam belakangnya. Suara saya meninggi. Ketika itu saya merasakan pelir nya memancut panas ke dalam cipap saye. saya tak tahu apa yangg saya kata lagie hnya jeritan nikmat yangg tiidak dapat saya bayangkan lagie apabila menerima berdas das pancutan darinya.


Citer melayu Isteri Dihenjut Orang Ditonton Suami Cite nakal
Hangat dan banyak. Apa jika semuanya reda. dia bangkit dari atas tubuh saya yangg kini macam kain buruk. saya membelai tangannya. "Ganaslah abang nie" dia mencabut pelir nya dari cipap saya yangg banjir dngn sperma.

"Tak suka ?" tanyanya rengkas. "Puas" jawab saya rengkas. dia mengenakan zip seluarnya dan menyarung kemeja t nye. "Abang" bisik saya perlahan. dia menoleh kepada saya sebelum membuka pintu van.

Saya mengucup bibirnya. "Sapa nama abang sbb Reffy mahu ingat sampai jika jika" Tangannya meramas tetek saya dan sebelah lagie jubur saya yangg bulat. "Bondi" jawabnya rengkas. Lalu keluar dari van.

Ketika suami saya masuk ke dalam van saya bersandar semula ke dinding van. "Reffy ok?" ketika itu kedengaran enjin lori bergerak. "Separuh mati bang. separuh mati" jawab saya "Kita balik ?" tanya suami saye.

"Abang sajalah yangg pandu sorang biar Reffy tidur di belakang nie" saya merebahkan diri ke celah celah bungkusan kain. Suami saya menutup pintu van dan naik ke tempat pemandu.

Sebentar kemudian van bergerak dan saya hanyut ke dalam mimpi. Bertelanjang bulat dan terkangkang. Walau siapa pon. saya tiidak akan melupainya.
Isteri Dihenjut Orang Ditonton Suami ***
Isteri Dihenjut Orang Ditonton Suami,Kisah sex blue, Cerita Lucah Stim, Bontot Lebar , Isteri Dihenjut Orang Ditonton Suami Cerpen seks Isteri Dihenjut Orang Ditonton Suami Cite nafsu Citer seksi Isteri Dihenjut Orang Ditonton Suami Novel nakal, porn, erotic Cite Blue, Isteri Dihenjut Orang Ditonton Suami


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
https://lucah-stim.blogspot.com/