Air Mani Anak Dalam Dubur Emak #2

Air Mani Anak Dalam Dubur Emak #2 | aku tanggalkan seluar saya and mula beronani smbil menatap dubur and tubuhnya. sdng saya enak memuaskan nafsu saya sendiri, tiba tiba satu idea nakal timbul di dalam fikiran.

Segera mata saya melilau ke segenap ruang bilik mama ayah saya and akhirnya saya menjumpai sesuatu yanng saya cari. Gunting yanng terletak di meja solek saya capai and saya kembali ke sisi katil.

Dngn berhati hati saya cubit sedikit seluar track mama di bahagian kelengkangnya and saya gunting perlahan lahan. Sedikit lubang tercipta and saya intai bagi mengukur ketepatan guntingan aku. Kedudukan yanng tepat tetapii bukaannya tak cukup untukk saiz konek saya yanng sdg keras.

Saya gunting lg sehinggalah bukaan lubangnya agak luas and saya yakini amat selesa bagi aku. Perlahan lahan saya letakkan kembali gunting di tempatnya and kembali ke tepi katil bagi menyambung tugas durjana aku.

Saya goncang konek saya smbil menonton seluruh badan mama yanng lena kepenatan. jubur mama yanng sendat dngn seluar track itu saya lihat penuh nafsu. Gelora saya sdh tak dapat dibendung lagi.

Saya pun memulakan tugas jahat aku. saya halakan konek saya tepat di bukaan lubang di seluar track yanng sendat membaluti dubur mama. aku masukkan konek saya ke dalam lubang yanng saya cipta demi tuntutan nafsu buas saya itu dngn sepenuh perhatian.

Novel melayu Air Mani Anak Dalam Dubur Emak #2 Cerpen syok

Saya tak ingin mama terjaga sebelum hajat saya sempurna dilaksanakan. Bila tak bermakna melepaslah jawabnya. Akhirnya saya berjaya meneroboskan konek saya ke dalam kemaluan mama. saya tekan hingga konek saya santak ke muara rahimnya, tempat mama mengandungkan saya dahulu.

Aku usap dubur lebar mama. saya ramas daging dubur tonggeknya. Kelicinan kain seluar track yanng sendat di dubur nya membuatkan nafsu saya semakin tak keruan. konek saya semakin keras menegang tersumbat di dalam faraj mama.

Aku pun mula mendayung konek saya keluar masuk kemaluan mama. saya menusuk kemaluan mama kandung saya dngn sepenuh nafsu and tenaga aku. Pinggulnya saya usap dngn sungguh bernafsu. Lengan mama yanng sendat di dalam blaus saya usap penuh keberahian.

Seperti yanng saya jangka, mama pun terjaga and terus meronta ronta melepaskan diri dari cengkaman nafsu aku. saya yanng sdh lama menjangka perkara itu bakal berlaku terus menolak badan mama supaya tertiarap.

Aku pun terus mendayung sepuas hati aku. mama menangis seperti kejadian sebelumnya, cume die tak berkata apa apa. cume tangisannya yanng berkumandang di telinga aku. saya henjut dubur mama tanpa henti.

Konek saya utuh mengerjakan lubang kelahiran saya milik mama kandung aku. badan mama yanng montok itu saya usap penuh keberahian aku. sdng saya dalam keasyikkan melepaskan nafsu aku, saya sedari mama diam tanpa berkata apa apa.

Tetapi satu rasa yanng luar biasa mula menerpa diri aku. saya rasakan lubang persetubuhan mama mengemut konek aku. saya menjadi semakin bernafsu and saya keluarkan konek saya dari faraj mama.

Aku pusingkan badan gebu mama membuatnya terlentang. Kaki mama saya buka luas and saya masukkan kembali konek saya di faraj mama dari lubang yanng saya buat di seluar tracknya.

Mama langsung tak ingin memandang aku. Mama memalingkan wajahnya ke sisi. Meski pun air matanya semakin kelihatan mengering di pipi, tetapii dari ekor matanya saya pasti die masih tak merelakan apa yanng sdg saya lakukan ke atasnya.

Aku bertekad, selain memuaskan nafsu saya sendiri, saya jg ingin mama turut merasakan kepuasan hasil penangan konek anak kandungnya ini. saya teruskan dayungan aku. saya setubuhi mama kandung saya secara perkosaan yanng tak direlakannya.

Lubang faraj mama semakin licin dngn air berahinya. saya tahu, meski pun mama tak merelakan, tetapii die tetap dapat merasakan kenikmatannya. bila tak masakan lubang faraj mama semakin banjir dngn air nafsunya sendiri.

Aku semakin yakin memperkosa mama. Lubang mama semakin licin, semakin membuatkan saya sering hilang kawalan diri. Nafas mama saya lihat semakin memburu. saya tahu perubahannya sesudah melihat dadanya yanng semakin berombak kencang and hidungnya yanng kembang kempis dngn deras.

Peluh jg saya lihat semakin kilat menyaluti lehernya. saya rendahkan badan saya hingga dapat saya dakap tubuhnya yanng gebu. konek saya tekan dalam hingga lembut mencecah muara rahimnya. mama mengerang kecil akibat perbuatan saya itu.

Aku lakukan lg hingga tanpa dipaksa mama mengerang dngn sepenuh nikmatnya. saya yakini mama menikmati perkosaan saya itu. saya singkap blaus mama and terpampanglah kedua dua payudara nya yanng pernah menyusui saya sewaktu saya bayi dahulu.

Aku hisap putingnya yanng gelap kehitaman hingga membuatkan badan mama terangkat sedikit. saya terus menghisap putingnya and sekali lg mama mengerang nikmat. saya jeling and saya lihat mama meramas cadar katil sepenuh hatinya.

Nampak jelas bahawa mama sdg menikmati persetubuhan haram tersebut, meski pun tanpa relanya. saya capai tangan mama and saya letakkan di atas badan aku, dngn mulut saya yanng tak lepas dari menghisap puting susunya.

Mama seakan di beri dorongan untukk lebih bernafsu. die memeluk aku. dubur nya mengisar ke kiri kanannya seakan ingin saya terus mendayung konek aku. Tanpa berhenti menghisap payudara nya, saya teruskan hayunan persetubuhan yanng sungguh menikmatkan itu.

Mama mengerang semakin kuat, sekuat pelukannya memeluk badan aku. konek saya yanng enak menghenjut lubang senggamanya semakin licin dngn air berahinya. mama menyebut nama saya berkali kali dngn perlahan.

Mngkin kerana saya ini anak kandungnya, maka die malu untukk meluahkan rasa nikmat yanng menyelubungi dirinya. aku semakin laju menghenjut badan montok mama. Lehernya saya kucup dngn berahi. Peluh yanng semakin menguasai lehernya saya jilat hingga ke telinganya.

Mama menggelinjang ghairah. Lubang sedapnya mengemut ngemut konek saya yanng menujahnya tanpa henti. aku peluk badan montoknya and ketiika itu saya rasakan hembusan nafas mama kuat menerjah leher saya bertalu talu.

Saya angkat wajah saya dari lehernya and saya lihat mama menatap saya tajam. Mama mengatakan bahawa sampai hati saya memperlakukan dirinya sebegitu. sambill pelukannya yanng semakin erat, mama mengatakan saya jahat, berkali kali dalam suara yanng perlahan, bersama deruan nafasnya yanng semakin memburu.

Cerpen rogol Air Mani Anak Dalam Dubur Emak #2 Novel seksi
Peluh semakin berbutir di dahinya. ketiika itu saya tak pasti adakah itu tandanya mama akan inzal, tetapii naluri saya kuat mengatakan bahawa ianya adalah petanda bahawa ia akan berlaku pada bila bila masa.

Sejurus kemudian, tekaan saya menjadi kenyataan. mama memeluk saya rapat and die menghenyak lubang faraj mama hingga konek saya kuat menujah dasar lubuk nikmatnya. Kepala mama terdongak dngn matanya terpejam.

Mulutnya ternganga bersama erangan yanng sungguh memberahikan aku. Wajah mama kandung saya yanng sdg dirundung kenikmatan itu sungguh memberahikan. Lebih lebih lg konek saya yanng licin di rendam air kemuncaknya di dalam lubang kelahiran saya itu bagaikan di pijat penuh nikmat.

Aku sedar bahawa saya jg semakin hampir inzal mani. saya beritahu mama bahawa air mani saya bakal memancut keluar. mama semakin kuat memeluk aku, malah kedua dua kakinya pula memeluk dubur saya hingga badan kitaorang rapat bersatu.

Aku peluk badan montok mama saya and lantas saya tekan konek saya rapat melanyak dasar lubang faraj mama kandung aku. sperma saya semakin memenuhi pembuluh kencing aku. mama saya dngn perlahan mengatakan betapa kerasnya konek saya menyumbat lubangnya.

Aku semakin berahi mendengar suaranya. Akhirnya air mani saya pun deras menyiram lubuk subur mama kandung aku. Mengerang mama saya sebaik air mani saya mencurah curah mengisi badan montoknya.

Setiap kali konek saya berdenyut melepaskan benih, setiap kali itu jualah mama mengerang menandakan die dapat merasakan pancutan benih saya di lubang faraj mama. aku melepaskan benih saya sepuas puasnya di dalam kemaluan mama kandung aku.


Cerpen blue Air Mani Anak Dalam Dubur Emak #2 Cerpen nakal
  • Rasa sedap yanng menyelubungi segenap perasaan saya itu mendorong saya untukk melepaskan segala isi kantung mani saya hingga ke titisan yanng terakhir. Mama pula sdh terkangkang menerima setiap pancutan air mani anak kandungnya ke dalam lubang faraj nya.

  • Mama mengemut konek saya yanng berdenyut seakan memerah agar konek saya melepaskan segala air mani yanng ada memenuhi lubang senggamanya. stlh beberapa minit menikmati kepuasan memenuhkan lubang faraj mama kandung saya itu, saya pun bangun seraya menarik keluar konek saya dari tubuhnya.

  • Meleleh air mani saya mengikut keluar dari terowong nafsu mama aku, menandakan jumlah air mani yanng saya lepaskan di dalam badan montoknya itu sungguh bnyk and lebih dari cukup untukk membuntingkannya.

  • Mama terbaring lemah di atas katil. Koyakkan seluar tracknya yanng semakin luas itu membolehkan saya melihat air mani saya meleleh keluar ke belahan dubur nya. saya baring di sisi mama saya and saya dakap badan montoknya.

  • Mama menoleh memandang aku. Diwajahnya terpamer kelelahan bersama kilatan peluh. Wajah mama sayu memandang aku. Air matanya berjujuran di tepi matanya. saya sedih melihat wajahnya lalu saya dakap kepalanya di dada aku.

  • Esakkan mama saya semakin jelas kedengaran. saya usap lengan gebunya and memujuknya bagi meredakan perasaannya. saya tahu pasti mama merasa berdosa and bersalah kerana die kepuasan menikmati persetubuhan bersama aku, meski pun tanpa relanya.
Aku pujuknya and saya yakini mama bahawa perkara itu cume saya and die je yanng tahu. saya katakan kepada mama bahawa saya amat menyayaanginya and tak mngkin akan meninggalkannya.

Aku luahkan rasa cinta saya kepadanya. Akhirnya mama lena dalam dakapan aku. saya biarkan mama lena sendirian di atas katilnya and menuju ke meja makan menikmati makan tengahari. Selepas perkosaan yanng menerbitkan ghairah mama saya itu, layanan mama semakin baik kepada aku.

Tiada lg kedinginan, malah semakin hangat. Setiap kali kitaorang berdua di rumah, badan gebunya pasti akan saya peluk and saya cumbu rayu bersama rabaan yanng memberahikan. Kemudian persetubuhan yanng menikmatkan pasti akan terjadi antara kitaorang berdua.

Katil yanng menjadi medan pertempuran mama ayah saya itu akhirnya menjadi medan persetubuhan yanng mengasyikkan antara saya and mama aku. Pantang je saya terangsang melihat dubur nya, pasti persetubuhan akan berlaku.

Tak kira walau di mana je pun, bila saya menginginkan tubuhnya pasti mama akan menyerahkan kepada aku. Pernah saya menyetubuhi mama ketiika die sdg memasak di dapur. Selepas bercumbu cumbuan, saya menghenjut badan montoknya yanng menonggeng di kabinet dapur.

Ianya berlaku gara gara saya terlalu berahi kepada dubur nya yanng sendat dngn kain batik jawa itu. saya selak kain batik mama and saya selitkan konek saya di celah kelengkangnya hingga konek saya lembut menghentak dasar lubuk berahi mama kandung aku.

Aku hayun konek saya smbil memaut dubur mama yanng besar berlemak. mama menambah kenikmatan dngn melentikkan badan montoknya hingga dubur tonggeknya membuatkan konek saya serta merta memuntahkan benih memenuhi faraj mama.

Aku curahkan segala air mani saya membenihkan mama kandung aku. stlh hampir 25 tahun mama tak mengandung, akhirnya mama disahkan mengandung. saya yakin, janin yanng membuyut di dalam perut mama adalah hasil benih aku.

Novel nafsu Air Mani Anak Dalam Dubur Emak #2 Cerpen rogol

Malah mama jg turut merasakannya. saya tak sangka bahawa saya bakal menerima adik, yanng jg adalah anak kandung aku. ayah jg turut gembira menerima perkhabaran tersebut. Baginya, anak yanng dikandung mama adalah anaknya, tetapii sebenarnya, itu adalah cucunya.

Sewaktu mama mengandung, persetubuhan kitaorang semakin hangat. Malah semakin kerap hingga mama saya menyedari badan saya semakin susut gara gara terlalu mengikut nafsu. saya akui, saya semakin terangsang sejak mama mengandung.

Jubur lebar mama yanng besar itu semakin tonggek lantaran beban yanng dibawa di perutnya. Maka, hampir setiap hari mama menonggeng menerima benih aku. stlh umur saya meningkat 25 tahun, mama sekali lg disahkan mengandung.

Usianya yanng ketiika itu menjangkau 46 tahun nampaknya masih mampu untukk mengandung. saya yanng merasa bertanggungjawab atas anak yanng telah dilahirkan and jg yanng bakal dilahirkan ketiika itu bekerja keras demi membantu keluarga.

Aku mempelbagaikan barangan jualan kedai and membuat pelbagai promosi demi menarik lebih ramai pelanggan. Hasilnya kedai keluarga kitaorang semakin maju and kelahiran anak kedua hasil perzinaan saya and mama turut disambut dngn perniagaan kitaorang yanng semakin besar kepada kedai 2 pintu.

Perniagaan kedai runcit yanng diasaskan oleh ayah saya ketiika itu sdh pun bertaraf pasar raya mini. ayah merasa bangga dngn saya and menghadiahkan saya sebuah kereta proton wira. tetapi pada umur saya yanng ke 27 tahun, ayah meninggal dunia akibat strok.

Apa yanng saya ingat adalah, ketiika ayah meninggal dunia, saya and mama saya sdg melakukan zina di dapur. Kejadian berlaku kira kira pukul 2 pagi selepas mama ke dapur untukk membuatkan susu bagi anak kitaorang yanng baru berumur setahun.


Citer blue Air Mani Anak Dalam Dubur Emak #2 Novel seronok
Ketiika itulah saya jg turut ke dapur semata mata mahu mengambil peluang yanng ada bagi melepaskan air mani di dalam badan montoknya. tetapi sdg saya menghenjut mama saya yanng menonggeng di kabinet dapur, kitaorang terdengar suara ayah dngn kuat diiringi bunyi sesuatu jatuh di tingkat atas.

Segera mama menarik tubuhnya hingga tercabut konek saya dari liang senggamanya yanng lazat itu. sambill membetulkan kain batiknya, mama berlari menuju ke tingkat atas and seketika kemudian mama menjerit memanggil nama papa.

Aku segera mendapatkannya and saya dapati ayah terbaring kaku di atas riba mama. Dulang berisi gelas plastik yanng kosong kelihatan terjatuh dari meja kopi. ayah disahkan meninggal dunia kemudian.

Selama sebulan saya berkabung atas kematian papa. and dalam masa itu jugalah kitaorang tak melakukan sebarang perbuatan terkutuk itu lantaran emosi mama yanng sedikit terganggu. Meski pun kitaorang kerap berpelukan mesra, tetapii mama akan menolak setiap kali saya menginginkan persetubuhan.

Setiap hari saya tenangkan jiwanya hinggalah pada satu malam yanng dingin akibat hujan yanng turun, mama datang ke bilik saya and kitaorang berasmara tanpa seurat benang buat kali pertama selama bertahun tahun menjalinkan asmara.

Mama memberitahu bahawa selama ini die menolak setiap permintaan saya lantaran die khuatir benih saya bercambah membuntingkannya lagi. saya yanng faham akan situasinya yanng ketiika itu baru bergelar janda meyakinkannya bahawa saya akan memastikan air mani saya tak akan saya lepaskan di dalam lubang faraj mama.

Pada malam itu kitaorang pun memulakan kembali asmara yanng telah kegersangan lebih dari sebulan. mama nampaknya begituu hangat ketiika persetubuhan lantaran badan kitaorang yanng telanjang saling bersentuhan and sungguh memberahikan.

Mama menghisap konek saya dngn rakus and membiarkan saya menjilat lubang tempat saya keluar ke dunia ini. tetapi sesuatu telah berlaku and serta merta mengubah perjalanan hidup kitaorang yanng penuh dosa and nista.

Aku yanng sememangnya begituu ghairah kepada dubur nya telah meliwat mama sewaktu die menonggeng di atas katil aku. mama merayu agar saya tak meneruskan lantaran rasa sakit serta pedih di dalam lubang dubur nya.

Namun, alang alang menyeluk pekasam, lebih lebih lg konek saya sdh pun saya sumbat sepenuhnya di dalam lubang dubur nya. Maka saya teruskan perjuangan nafsu saya yanng memberahikan meliwat dubur mama kandung saya itu hingga saya berjaya melepaskan air mani saya hingga ianya membuak buak melimpah keluar dari lubang dubur mama.

Mama lena dalam dakapan saya pada malam itu dngn tangisan. Keesokkan paginya saya lakukan sekali lg hingga mama saya tak larat untukk berjalan. saya terpaksa bercuti pada hari itu and urusan kedai saya serahkan kepada pengurus yanng telah saya lantik semenjak pemergian ayah aku.

Stlh selalu lubang dubur nya saya bedal, akhirnya mama terbiasa and sdh semakin maju dalam persetubuhan. Malah mama jg sdh tak risau akan risiko kehamilan lantaran die sdh memiliki tempat yanng sesuai untukk saya melepaskan benih.

Air Mani Anak Dalam Dubur Emak #2 ***
Air Mani Anak Dalam Dubur Emak #2,Kisah sex blue, Cerita Lucah Stim, Bontot Lebar , Air Mani Anak Dalam Dubur Emak Novel melayu Tetek Besar, Isteri Ketagih Kote, Kisah Stim, Cerita Curang Melayu, Bontot Lebar, Anak, Bini Gian, Air Mani Anak Dalam Dubur Emak Cerpen syok, porn, erotic Cite Blue, Air Mani Anak Dalam Dubur Emak #2


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
https://lucah-stim.blogspot.com/