Faraj Aku Kote Suami, Dan Kote Kawan

Faraj Aku Kote Suami, Dan Kote Kawan | Amila membelok masuk ke rumahnya. diorang melihat pintu rumahnya terbuka dan ada kasut di tangga. Secepat itu jua diorang perasan kasut itu antaranya adalah kasut suaminya.

Terasa faraj nya berdenyut. Dua hari diorang tdk mengena kote selepas suaminya meninggalkannya hari itu dan selepas Lendi dan gangnya membuat operasi malamnya. Kecuali diorang menghisap kote Jeff setiap malam dan pagi tadi.

Semua itu mengecewakan faraj nya kerna diorang tdk mendapat kepuasan yang sepatutnya. Gurauan denngan Lendi pagi ini menambahkan lagii giannya kepada kote lelaki. diorang mempercepatkan langkah. "Hai" sapa Amila apabila menjenguh ke pintu.

Cerita ghairah Faraj Aku Kote Suami, Dan Kote Kawan Cerpen ghairah

Rajud suaminya mendapatkannya dan terus mengambil bakul di tangannya. Amila terus memeluk suaminya dan memberikan kucupan hangat, mesra dan penuh kasih sayang. Rajud membimbing bini nya ke dlm smbil meletakkan bakul di atas meja makan di hadapan pintu biliknya.

Apabila di dlm bilik Amila merentap tuala yang dipakai oleh Rajud. "Amila rindukan abang" terus mlutut dan menghisap kote Rajud yang sdh pun tegang. Tanpa disedari oleh Amila bahawa bersama suaminya tadi di ruang tamu duduk Jammie dan Lozen.

Perlahan lahan Lozen bangun dan menutup pintu rumah yang ditinggalkan ternganga. Kemudian diorang duduk semula. Jammie cume tersenyum melihat telatah Rajud dan Amila. Dari luar mereka blh mendengar suara Rajud mengerang kesedapan.

"Ohh sayang. hisap lagi. em" Lozen mula membuka seluarnya. Di keluarkan kote 6 incinya dan mula merocoh perlahan lahan. Perbuatannya diikuti oleh Jammie. kote nya yang lapan inci denngan lilitan tiga inci setengah itu diurut perlahan lahan.

Rajud mengangkat Amila daripada melutut. diorang membantu membuka t shirt hitam dan bra. Amila pula denngan cepat menanggalkan jean ketatnya dan meloloskan pentiesnya yang juga berwarna hitam. Terserlah badan montok, putih, gebu denngan tetek nya yang bulat besar dan tegang.

Rajud memeluk bini nya erat dan mengucup bibir Amila. Tangannya mula meramas faraj Amila yang membonjol tembam beberapa kali. Kemudian memasukkan dua batang jari kasarnya ke dalam. Amila mula membuka kangkangnya dan terus menyuakan faraj nya supaya terus diterokai denngan lebih dlm lagi.

Tangannya juga terus merocoh kote suaminya yang cukup segenggam besarnya. Keras dan mula mengeluarkan air pelincir. "Bang. Amila nak ni" Pinta Amila. Rajud cume senyum. Tangannya meramas ramas tetek bini nya penuh jari.

Amila memejamkan mata. "Bang. Amila dahh tdk tahan nie. jom lah bang" tangannya terus membelai dan merocoh kote Rajud. Rajud menarik tangan bini nya keluar. "Abang nak buat kat mana nie" Amila mengikut keluar bilik.

Tumpuannya masih pada kote suaminya yang keras berdenyut dlm tangannya. "Amila" seru Rajud perlahan. Amila merenung muka suaminya lalu mengucup bibirnya. "Apa bang" manja diorang memeluk suaminya denngan sebelah tangan sedang tangan sebelah lagii tdk pernah melepaskan kote yang digenggamnya.

Tanpa disedarinya di membelakangkan Jammie dan Lozen. jubur yang bulat berisi itu bergegar apabila di ramas oleh Rajud beberapa kali smbil membuka rekahan jubur nya denngan jarinya. Menampakkan lobang jubur yang coklat kemerahan dan sekali sekala batas faraj nya yang menonjol diseliputi bulu halus.

"Amila. kitaorang ada tamu tu" bisik Rajud. Perlahan lahan Amila memusingkan tubuhnya. Tangannya masih lagii memeluk badan suaminya. Amila melihat dua lelaki bertubuh sasa betul betul berada di belakangnya.

Mereka juga bertelanjang bulat. Amila memerhatikan badan kedua lelaki itu yang sememangnya diorang kenal sebagai sahabat karib suaminya. hnya kali ini mereka tdk berpakaian. hnya kali ini Amila dapat melihat kote mereka yang berjuntai besar dan panjang.

Cite syok Faraj Aku Kote Suami, Dan Kote Kawan Citer rogol

Lebih lebih lagii kote abang Jammie yang nampaknya sama besar denngan lengan Jeff. Tersirap darah Amila melihatnya. Amila juga melihat dada Lozen yang bidang dan sasa sementara dada Jammie yang bidang dan berbulu.

Walau pun perut abang Jammie nampak boroi sedikit tetaapi tidaklah seboroi perut Lendi. Amila melihat muka mereka yang senyum tetaapi nafas mereka tdk menentu. Tangan masing masing membelai kote masing masing yang kelihatannya semakin tegang dan bertambah saiznya.

"Malulah Mah. bang" Amila memeluk suaminya. Lozen mengalih meja setti ke tepi. Ruang tamu menjadi luas denngan hamparan karpet sahaja. "Mereka tue kan tetamu Amila yang istimewa dan kawan abang yang paling rapat" Rajud mengucup mulut bini nya "mereka dahh lama gian nak merasa badan Amila" Amila berpaling semula ke arah Lozen dan Jammie.

Suaminya membelai tetek nya smbil tangan sebelah lagii menepuk jubur bini nya. "Abang tdk apa ke?" Lozen mula meletakkan tangannya ke tetek Amila yang bulat dan tegang lalu meramasnya perlahan lahan.


Cerpen seronok Faraj Aku Kote Suami, Dan Kote Kawan Cerpen kongkek
  • Jammie mula menjamah ari ari Amila lalu meramas faraj Amila. "Oh bang" Amila melebarkan kangkangnya dan tangannya beralih ke kote Jammie yang berjuntai panjang dan kote Lozen. Rajud bagaikan mendorong bini nya ke depan denngan itu Amila mula melutut dan menjilat kepala kote Jammie.
  • Diorang terpaksa membuka luas mulutnya utk memuatkan kepala kote yang besar itu. sambiil itu tangannya terus merocoh kote Lozen dan batang kote Jammie. "Em ya" keluh Jammie. Tangannya mula membelai rambut Amila.
  • Lozen pula membelai tetek Amila. Rajud pada ketika ini duduk di sofa smbil membelai kote nya yang tegang. Inilah pertama kali diorang melihat bini nya bersama lelaki lain. Ghairahnya bukan kepalang.

Amila beralih daripada kote Jammie kepada Lozen dan seterusnya bertukar ganti. Kucupan dan kulumannya bersungguh sungguh menyebabkan mereka berdua hilang punca. Jammie kemudiannya merebahkan Amila di atas karpet. Tangannya terus meramas tetek dan faraj Amila.

Amila mengerang dan mengeluh tetapii hisapannya terhadap kote Lozen diteruskan. denngan menolak kangkang Amila supaya lebih luas lagi. Jammie menyembamkan mukanya ke faraj Amila. Lidahnya meneroka setiap lipatan faraj yang kian berair.

Giginya sesekali menggigit halus kelentit Amila yang tersembul. Amila berdengus dan mengangkat jubur nya smbil menarik rambut Jammie lebih kemas ke celah kangkangnya. Jammie kemudian menggunakan jarinya utk terus menerokai faraj Amila.

Satu. Dua dan tiga batang dijoloknya. Lidahnya terus menjilat setiap lelehan yang dikeluarkan oleh Amila. "Ah uogh em" Amila mengerang. jubur nya terus terangkat angkat. Hisapannya terhadap kote Lozen kian menjadi jadi.

Cite nakal Faraj Aku Kote Suami, Dan Kote Kawan Novel rogol

"Aw egh oh ya hisap lagii Mah. hisap kuat lagiem!" Rajud terus memerhati gelagat yang sedang berlaku di depan matanya. Tangannya terus membelai kote nya yang tegang tdk terhingga itu.

Tiba tiba Amila melepaskan kote yang sedang dihisapnya. "Bang Amila nak pancut bang agh ya!" Jammie terus menghisap walau pun merasakan kehangatan pancutan Amila ke mukanya. Rasa faraj yang lemak masin itu tiba tiba bertukar lebih masin dari tadi.

Jari jemarinya dapat merasakan yang faraj Amila sdh cukup berair kini. Perlahan lahan diorang membengahkan mukanya. Melipat paha Amila ke dada dan diorang menjunam sebagai harimau menggeliat. kote nya yang besar, panjang dan tegang itu disuakan ke mulut faraj Amila yang licin.

Amila mengangkat kepalanya. Tangan kirinya terus merocoh kote Lozen. Tangan kanannya menyambut kote Jammie yang sedang mencari sasaran. denngan mata kuyu diorang merenung ke dlm mata Jammie. "Bang perlahan ye bang".


Cerita seksi Faraj Aku Kote Suami, Dan Kote Kawan Kisah seksi

Jammie cume tersenyum dan menganggukkan kepalanya. Amila memandu kepala kote Jammie yang hampir sebesar telur ayam itu ke faraj nya. Di tonyoh tonyoh ke atas dan kebawah beberapa kali mempastikan kepala yang licin berkilat itu cukup pelincirnya.

Kemudian diletakkan betul betul ke mulut faraj nya. Jammie bagaikan mengerti, mula menolak perlahakan lahan. "Oh besarnya bang" Amila merasakan faraj nya terbuka. Bibir faraj nya tertolak ke dalam.

"Ugh. tekan slow sikit bang" kote Jammie terus mendalami ke lubang faraj Amila. Lama Amila rasakan dan masih menikam bagaikan sampai ke perutnya. Amila menggigit bibir. "Agh uh" Tangan Amila meraba kote yang tersumbat penuh dlm lubang faraj nya itu.

Masih ada bakinya lagi. "Abang tarik dulu bangg" Jammie menarik separuh keluar. "Oh!" Keluh Amila. "Tekan semula bang. ya. em sampai habis bangg ou. emm" Tangan Amila yang membelai kelentitnya dapat merasakan bulu lebat Jammie menyentuh belakang tangannya.

"Oh ya. em" Amila mula blh menyesuaikan denngan tetamu yang padat ke lubang faraj nya itu. denngan itu diorang mula menghisap semula kote Lozen yang sedari tadi dlm genggamannya sahaja.

Jammie mula menghayun menolak dan menarik denngan tempo yang sederhana. "Ketatnya. Amila punya ni" smbil tangannya meramah tetek Amila denngan sebelah tangannya. Rajud bergerak ke sisi Amila. diorang pun menyuakan kote nya utk dibelai oleh bini nya.

Faraj Aku Kote Suami, Dan Kote Kawan ***
Faraj Aku Kote Suami, Dan Kote Kawan,Kisah sex blue, Cerita Lucah Stim, Bontot Lebar , Faraj Aku Kote Suami, Dan Kote Kawan kisah lucah melayu cerita seks basah Faraj Aku Kote Suami, Dan Kote Kawan citer melayu terkini, porn, erotic Cite Blue, Faraj Aku Kote Suami, Dan Kote Kawan


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
https://lucah-stim.blogspot.com/