Pancut Adik Ipar Cipap Tembam

Pancut Adik Ipar Cipap Tembam | saya sudh berkahwin and mempunyai seorang anak ketika itu. Peristiwa ini berlaku setahun lepas. saya sekeluarga bercuti ke kampung biniku. saya bercuti selama seminggu.

Tujuan saya bercuti ialah kerna daah lama saya tidk balik and sambiil itu untk menghabiskan cuti tahunan saya yaang masih banyaak lagii. Setiap pagi saya and biniku akan ke kedai makan bapa mertuaku untk bersarapan pagi.

Hari kedua macam biasa selepas saya bersarapan di kedai saya lepak kejap kemudian saya merasa boring and hendak pulang ke rumah. isteri saya tinggalkan di kedai. isteri saya tahu saya pulang ke rumah sekejap and meminta saya menjemput die pukul 1 tengahari nanti.

Saya tanpa berlengah terus pulang ke rumah and saya dapati pintu terkunci dari dalamm. Terkejut saya rupanya adik iparku ada di dlm rumah. die membuka pintu and senyum kearah saye.

Cerita lucah Pancut Adik Ipar Cipap Tembam Kisah melayu

Saya balas senyumannya and berkata hai. relaks ke! Rimmah pun menjawab. a ahh. dlm fikiran saya terbayang kalau saya dapat peluang nii memangg saya kerjakan adik iparku cukup cukup.

Saya memangg ada menaruh dendam cinta berahi kepada adik iparku. Kulitnya yaang putih melepak, gebu, buah dada. aduh cantik, terliur saya dibuatnya. Ada beberapa kali jugak saya dapat tengok die berkemban.

Aduh. susuk tubuhnya yaang montok dapat saya bayangkan cipap nya yaang tembam and lubang cipap nya yaang sempit itu. Oleh kerna adik iparku ada dirumah, saya pun lepak di luar rumah sahaja.

Konon kononnya abang ipar tunjuk baik tapi sebenarnya saya geram and menunggu peluang tapi saya takut. saya mengetuk pintu semula and memanggil adik iparku. Rimmah. blh ambil kan abang air! Abang hauslah! Rimmah membuka pintu and saya terperanjat bila die berdiri di depanku tanpa segan silu and berkata.

Abang ambillah sendiri! saya jawab. abang takutlah nanti orang syak yaang bukan bukan!. Adik ipar saya senyum sambiil pergi ke dapur and saya memerhatikannya dari atas ke bawah bodynya yaang solid itu.

Dengar serta merta batang kote saya yaang tidur lagie tadi tiba tiba bangun. saya menggosok gosok batang kote saya sebab tidk tahan berdenyut denyut di dlm seluar dlm saya itu.

Tanpa saya sedari Rimmah ternampak and die senyum sambiil menghulurkan air yaang saya pinta tadi. Matanya sekejap kejap memerhatikan benjolan di dlm seluar saya itu, saya buat tidk tahu aje.

Saya pun mengambil air itu and sengaja menyentuh jarinya sambiil berkata ambor. seksinya. Rimmah! die senyum and bergegas ke dapur mungkiin malu agaknya. Ini sudh peluang saya ni. saya pun bertanya.

Rimmah ingin ke mana tue? Rimmah ingin mandilah. Kemudian saya tanya lagii. blh abang ikut! Rimmah pun menjawab. gatallah abang ni! saya pun tidk tahan dengann jawapan manjanya itu, terus saya mengkutnya ke bilik mandi.

Adik ipar saya terperajat and berkata. Eh. abang ingin ape ni! saya menjawab. blh abang mandi sekali dengann Rimmah. Rimmah takutlah bang. nanti isteri abang , mak balik nanti susah kita.

Saya kata. tidk der ape die orang balik lambat lagie baru sekarang pukul 11 pagi. saya pun terus masuk and mengunci pintu bilik mandi. Abang jngan lah! Rimmah takut! Ala.

Abang tidk buat ape ape cume abang mahu. terhenti disitu kerna mulut saya telah melekat ke mulut Rimmah. Rimmah tidk membalas ciuman saya itu. hnya mendiamkan diri. saya terus memeluk Rimmah and terus mencium bibirnya yaang lembut itu sekali lagie and cuba memasukkan lidah saya ke dlm mulut Rimmah.

Rimmah terus membuka mulutnya and mengulum lidah saye. begitu hangat sekali lidahnya dapat saya rasakan. saya terus mencium dengann rakus bgitu jugak dengann Rimmah. saya dapat merasakan nafas kencangnya.

Tangan saya bertindak pantas terus meraba ke seluruh tubuh Rimmah and tangan saya berhenti di satu tempat di mana tempat yaang saya idam idamkan selama ini. saya menggosok gosok biji kelentiknya terasa basah cipap Rimmah.

Kisah syok Pancut Adik Ipar Cipap Tembam Cite nakal

Adik ipar saya mengerang tanda kesedapan. arh. bbaang! Kemudian saya menanggalkan kain yaang dipakai oleh Rimmah and tampaklah payudara nya yaang agak kecil berputing coklat yaang masih belum menegang and cipap nya yaang tembam and lubang cipap nya yaang sempit dikelilingi oleh bulu bulu halus agak lebat jg.

Rimmah menutup pantanya dengann jari jemarinya kerna malu saya perhatikan cipap nya. saya terus meramas ramas buah dada Rimmah and menyonyot dengann rakusnya. Rimmah jugak tidk tahan terus membuka zip seluarku and terus meramas ramas batang kote saya yaang sudh mengeras itu.

Batang kote saya semakin mengeras bila Rimmah meramas ramasnya saya masih terus meramas sambiil menyonyot putting buah dada Rimmah. Rimmah mengerang kesedapan sambiil matanya tertutup rapat. and dengann perlahan saya turun kebawah and nampaklah cipap adik ipar saya dari dekat.

Cipap nya yaang tembam, lubang cipap nya yaang sempit kalau batang kote saya masuk memangg ketat, bibir cipap nya merah merkah bak delima. Tanpa membuang masa saya terus menjilat cipap nya yaang sudh basah itu dengann rakus sekali.

Biji kelentitnya saya nyonyot, Ikah mengerah. arrg. bang tanda kesedapan yaang amat sangat. Terangkat punggunya bila saya nyonyot biji kelentinya. Rimmah mengerang lagie kemudian saya memasukan lidah saya ke dlm lubang cipap Rimmah and menyungkil nyungkil disitu.


Cerita melayu Pancut Adik Ipar Cipap Tembam Cerpen blue
  • Adik ipar saya mengerang lagii, terasa cairan mazinya keluar dengann banyaknya membasahi mulutku. Arg sedap sungguh air mazi adik ipar saya itu. Kemudian saya bangun and menyuruh Rimmah mengulum batang kote saye.
  • Rimmah hnya menurut sahaja sebab die pun daah stim habis. Rimmah pun terus mengulum batang kote saya dengann lahapnya. Ahg. terasa hangatnya di dlm mulut Rimmah bila batang kote saya masuk ke dlm mulutnya.
  • Batang kote saya keluar masuk ke mulutnya seolah olah saya sdg menjolok cipap Rimmah. Terasa sperma saya hendak keluar kerna kehangatan mulut Rimmah and kerakusannya itu tapi saya tahan dulu.
  • Adik ipar saya lah orang kedua yaang mengulum batang kote saya selain dari isteri saye. Ooh. sedapnya itu belum lagie menjolok cipap. Kemudian saya menarik Rimmah supanya bangun and duduk dibirai dinding kolah air itu.

Rimmah! Abang ingin masukkan ni! tidk ingin lah. bang! Rimmah kan masih dara lagii. saya kata. ala abang masuk kan sikit aje! tidk ingin lah bang. Rimmah takut! Tanpa membuang masa saya terus menggomoli adik ipar saya sekali lagie supaya die benar benar stim and rela membenarkan saya menjolok cipap nya yaang tembam tue.

Tangan saya pun menggosok biji kelentitnya. Rimmah mengerah kesedapan. arrh. bbaang! saya pun tanpa berlengah terus mengacukan batang ke lubang cipap Rimmah. Rimmah terperanjat kerna inilah kali pertama batang yaang sebenar menjolok cipap nya.

Saya jugak terperanjat kerna kenikmatan yaang amat sangat saya rasakan bila kepala takuk saya mengenai lubang cipap anak dara itu. Rimmah cuba menolak pinggang saya namun saya rapatkan semula.

Jngan bang! saya tidk peduli akan keluhan adik ipar saya itu. saya cuba memasukkan lagie batang ke lubang cipap Rimmah. saya tekan sedikit. aduh bang. sakit! saya tarik semula kemudian saya tekan semula lubang cipap itu and saya tekan lagii.

Arrh. bangg sakitnya. sikit lagie sayang! saya berkata. Terasa sungguh ketat lubang cipap nya itu. Perit jugak batang kote saya ingin masuk and saya cuba lagie tekan lagie and akhir srupp masuklah batang kote saya and pecahlah dara adik ipar saye.

Cite syok Pancut Adik Ipar Cipap Tembam Cerpen nafsu

Saya sorong tarik batang kote saya ke cipap Rimmah. Alangkah nikmatnya. arg. Rimmah. sedapnya! Kemutan cipap Rimmah amat kuat sekali. Rintihan kesakitan kini telah bertukar menjadi sedap. Aarrggh. seedappnya.

Bang. Rimmah mengemut semakin kuat and menegang segala urat sarafnya. saya tahu Rimmah telah terpancut sperma nya terasa kehangatan sperma nya di seluruh batang kote saye. saya terus menghayun dengann lajunya and Rimmah memaut tubuh saya dengann sekuatnya danta kesedapan yaang amat sangat.

Saya menyuruh Rimmah menonggeng kerna saya hendak jolok dari belakang. Adik Iparku mengikut sahaja. Bila Rimmah telah menonggeng saya pun menjolok cipap nya dari belakang. Rimmah mengerang. aargghh. bang.

Ssedap. bang lagie bang. keluhan demi keluhan dari adik ipar saye. saya terus menghayun dengann sepuasnya sehinggakan saya hendak terpancut tapi saya tahan dulu kerna saya ingin pancut kan ke dapan cipap nya baru puas.


Cerpen lucah Pancut Adik Ipar Cipap Tembam Citer sex

Saya pun menyandarkan Rimmah semula ke dinding kolah itu. Kedua kakinya memaut di pinggang saya and kedua tangannya merangkul leherku and kelengkangnya terbuka luas. saya pun menjolok batang kote saya ke lubang nikmat itu.

Saya terus sorong tarik dengann deras Rimmah mengerang Aarh. bang. seddapnya sambiil mengemut batang kote saye. saya terus menghayun and sambiil berkata Rimmah ingin pancut kat dlm ke? Rimmah mejawab.

Pancut kat dalamm. bang baru Rimmah puas dengann suara manjanya. saya semakin laju and. aarg ukh. ukh. terpancutlah sperma ke dlm lubang cipap Rimmah dengann banyaknya. Rimmah mengerah kesedapan.

Arh. bang. kerna hentakan terakhir saya itu. Lepas itu cepat cepat saya mencabut batang kote saya and Rimmah pun tolong melap kan batang kote saya yaang basah itu dengann kain batiknya.

Saya puas bgitu jugak dengann Rimmah. saya terus keluar seolah olah tiada apa apa yaang berlaku. Kemudian adik iparku pun mandi. Mujur tiada siapa yaang balik. Selepas mandi Rimmah pun menaiki bilik tangganya sambiil tersenyum apabila saya memerhatikannya and berkata.

Abang hebatlah! dengann serta merta batang kote saya telah bangun semula. saya apa lagie terus masuk kebilik adik ipar saya and terus menggomolinya. Selepas kuluman masing masing saya pun mengongkek adik iparku itu.

Kali ini adik ipar saya sudh pandai and die sendiri berada diatas saya and mendayung. kami berdayung saling berganti posisi. alangkah sedapnya. kami berdayung sampai puas. bnyak jugak sperma ku masuk ke lubang cipap Rimmah.

Selepas peristiwa itu saya dengann Rimmah bila berselisih pasti tersenyum malu. Malu malu sayang. and kita melakukannya lagie bila dapat peluang. tidk kira malam and siang. Sekarang agak lama jugak saya tidk menjolok cipap Rimmah kerna saya telah berpindah tempat kerja.

Itulah kenangan yaang tidk dapat saya lupakan.

Pancut Adik Ipar Cipap Tembam ***
Pancut Adik Ipar Cipap Tembam,Kisah sex blue, Cerita Lucah Stim, Bontot Lebar , Pancut Adik Ipar Cipap Tembam cerita lucah melayu Pancut Adik Ipar Cipap Tembam citer seks Pancut Adik Ipar Cipap Tembam, porn, erotic Cite Blue, Pancut Adik Ipar Cipap Tembam


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
https://lucah-stim.blogspot.com/